{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

En god dag :-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere, har i haft en god dag :-)?

Det har jeg! Jeg er her efter sommerferien startet på Agri College, hvor jeg skal uddannes til dyrepasser med speciale i heste. Jeg fik desværre en dårlig start med en masse fravær, og var faktisk lige ved at skulle gå første modul om. Heldigvis fik jeg sparket mig selv i r*ven, og kunne slutte modulet med et 12-tal :-)!

I dag er det nye modul så begyndt, og med lidt forvirring her til morgen, blev jeg sendt på praktikmodulet, da mit lærerteam finder det bedst at jeg kommer ud og laver noget nu, så jeg ikke køre mere sur i skolen (har haft et år på HHX, ingen succes!), og jeg bliver så bedt om at finde praktikplads til de næste 4 uger, inden næste mandag. Lidt stresset har man vel lov til at blive.

Men 3 timer senere, der har min onkel gennem hans kontakter skaffet mig en praktikplads på Aalborg Væddeløbsbane ved en travtræner (hvilket var lige det jeg gerne ville!), og nu skal jeg møde der på mandag og de næste 4 uger frem!

Jeg glæder mig SÅ meget, og det bliver skønt at kunne tilbringe sin tid med noget man elsker at lave.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god dag :-)
  • #1   10. sep 2012
    Skønt med en flexibel skole, det mangler virkelig ind imellem at der kan findes en løsning :o)

    Havde over 20% fravær sidste år, her på 2år starter jeg ud med at være væk 5 dage inden for 2-3 uger = 20% fravær mig og en advarsel.
    Så nu arbejder jeg på at bringe det ned.
    Hader at gå i skole selvom folkene er flinke og det ikke er vildt hårdt så hænger det mig ud af halsen, men kæmper mig ud af sengen hver dag og glæder mig til at komme i lære næste sommer..

    Anyways - har haft en ok dag. Har haft deko det meste af dagen, så været ude ved to dejlige drenge, hvor det er planen at jeg skal hjælpe til med at få en rytter på den ene. Så det er vældigt spændende smiley


  • #2   10. sep 2012 Krikken: jeg er virkelig også mine sidste par skoler taknemmelig for hvor behjælpelige de har været.
    i løbet af et år på HHX, havde jeg næsten 200 fraværstimer. Mine forældre var ved at blive skilt, min farfar fik konstateret kraft, og jeg selv var depressiv, så det hele fungerede ikke, og skolen var slet ikke mig alligevel. Mine forældre tvang mig til at gennemføre året, og jeg kunne ikke gøre noget da jeg er under 18. Heldigvis(!!!) havde jeg en studievejleder der var SÅ sød og forstående, at han ikke underrettede mine forældre hver gang jeg havde fravær, for han kendte situationen og forstod mit dilemma, selvom det var forkert af ham hvis man snakker rigtig/forkert. Jeg var ikke i skole de 2-3 sidste måneder af skoleåret OVERHOVEDET, og var ikke til nogen eksamener, alligevel står der at jeg har gennemført 1 år på HHX, takket være ham - og mine heldigvis gode årskaraktere.

    Agri College har bare været så hjælpsomme med det hele, de kender ikke til mine private problemer, men oplever jo ofte at de unge der uddanner sig der, har lidt svært ved skolen eller er træt af det. Det er skønt at vide man har nogen bag sig, ligemeget hvad man gør/vælger.

    Hvad er deko?:-D Lyder ellers spændende smiley


Kommentér på:
En god dag :-)

Annonce