{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

En god dag {{forumTopicSubject}}

Jeg havde først bestemt mig for at jeg IKKE skulle noget i dag... Men så sendte min veninde en SMS om jeg ikke ville med ud og se hende springe i dag... jow det ville jeg da godt, så vi var derude ved 11 tiden... det gik vildt godt med da hun sprang og jeg sad og kiggede på det og snakkede med 4 piger imens hun sprang... det var rigtig hyggeligt... så da hun var færdig kom vi ud i stalden og så lå Asterix (en nordbagge) ned og slappede af. Eftersom han er et værre nussehoved og elsker at man ligger hos ham når han ligger ned, gik jeg ind og sad og nussede med ham. Så da min veninde kom tilbage ville hun ned og strigle sin pony, og hvem tror i SÅ der lå ned? Clausebassen selvfølgelig, som ellers kun ligger ned når han sover. Han plejer at komme op med det samme bare man åbner boksdøren, men han lod mig faktisk gå helt hen til hans hoved før han rejste sig op... wauw hva smiley hehe så gik vi ind og så de andre springe og hvem tror i så der kommer... vores ridelærer som arbejder i Aarhus Rideudstyr som kommer med Claus' "gamle" (normale) sadel som er blevet repareret... og lille Brunos ponypude var osse blevet repareret så det var bare fantastisk! Så jeg fik lige ordnet hans sadel, flyttet stigbøjler gjord og underlag, og så skulle vores ridelærer springe, hun har ikke sprunget siden juli fordi hendes hest har været skadet. Det var bare så fedt og det gik rigtig godt...!! Så gik vi lidt rundt og nød solskinnet og så tog vi hjem...


Andre der har haft en dejlig dag ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god dag
Kommentér på:
En god dag

Annonce