{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

En god dag :-) {{forumTopicSubject}}

Ihh, jeg har bare haft en god dag.

Har været til eksamen i skriftlig dansk.. 6 timer.. Pyha.. Men det gik fint, og jeg er tilfreds med min stil. Var ovenikøbet færdig med den 45 min. før tid smiley

Fra eksamen tog jeg så direkte ud til Felix for at få undervisning, og lige som de sidste par gange bliver han bare bedre og bedre. I dag red vi meget galop, og han er blev sååå dygtig. Går langsommere og mere samlet, er blevet nemmere at bøje af, sætte i rigtig galop HVER gang.. Ja i det hele taget har han fået en rigtig god balance nu. Vi red også skråt igennem i galop for første gang.. Der slingrede han godt nok lidt, men han skal jo også lige lære det *S*

Synes bare det har været en rigtig god dag smiley

Andre der har haft en god dag??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god dag :-)
  • #1   10. maj 2005 jahhh stella gik rigtig fint..
    og på to dage har hun lært at gå schenkelvending i galop:D stolt af det lille dyr:D og hun var bare så flink, hellere ikke da det tordnede helt vildt blev hun bange, hun rykkede ikke engang på et øre:D


  • #2   10. maj 2005 Jaae , det lyder da godt ! jeg ska forresten nok få skrevet tilbage til dig . men har ik været på i lang tid ..
    Min dag har været okey ,var 7 timer i skole . lidt lang dag især fordi den sluttede med 2 biologitimer): Men bagefter tog jeg ud og red undervisning på Babs(Sjanoe) og han gik os bar SUPER (: så det var dejligt . og bagefter fik han så lov a komme lidt på fold , det nød han bar :'D det var næsten sårn a han ik ville med ind igen :b skøre hest ,


Kommentér på:
En god dag :-)

Annonce