965 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "fordele / ulemper"
Fordele/ulemper bid..
Synes I der er nogle fordele eller ulemper ved bid der har aragentan/kobber/rustfri stål? Hvad foretrækker I? Hvorfor? Mvh TT
Synes I der er nogle fordele eller ulemper ved bid der har aragentan/kobber/rustfri stål? Hvad foretrækker I? Hvorfor? Mvh TT
Skrevet af: Team Tindur - 30. maj 2018
Fordele & ulemper
Hejsa. Hvad er fordele og ulemper ved at have heste hjemme? Nævn gerne alle dem du kan komme på. Hilsen Tine W.
Hejsa. Hvad er fordele og ulemper ved at have heste hjemme? Nævn gerne alle dem du kan komme på. Hilsen Tine W.
Skrevet af: Tine W. - 17. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 350 Svar: 816
apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 69 Heste: 9 Emner: 31 Svar: 515
Fordele: Nøjsomme, dejlig temperament, god skovturshest, vores kan også gå lidt dressur og spring, god børnehest.
Ulempe: bliver let forfanget, let tykke, nogle er stædige, nogle er svære at få en fra græsfold.
Vi har købt vores som hest tl min kæreste der først er begyndt, at ride i en alder af 35. Og det har været et super køb. Han får intet foræret, men lukas kunne tilgengæld aldrig finde på at smide ham af med vilje.
jan 2008
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 700
Men. Hvis man er begynder, og fuldstændig skudt i fjordhesten, vil jeg blot råde til at tage et kig på en masse, inden man beslutter sig. (Som med alle andre heste)
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 361
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 121
-Stærk, sund hest som ikke døjer med ben osv. hvis man køber af ordentlig afstamning.
-Alsidig hest, kan bruges til både dressur, spring, military osv. hvis man selvfølgelig finder en rigtige.
-Klog hest, man skal hele tiden være et skridt foran og være konsekvent i sin opdragelse og træning (sat under fordele, da jeg synes det er godt med lidt udfordring i træningen)
Ulemper:
-Kombinationen af en klog og stærk hest kan hurtigt ende galt hvis ikke man ved hvad man går ind til.
-Man bliver afhængig
Det er selvfølgelig en generalisering, og de enkelte individer kan adskille sig meget fra hinanden, men det er min opfattelse af racen
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 10
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
Jeg kan ride bidløst på mine to, dog er de meget stærke ja, men men det handler om at træne rigtigt!
De er præcis lige som andre heste!
jul 2007
En anden hest, en normal hest(sporty type, kan ikke huske hvilken race), men den var så "uopdragen", men var i virkeligheden blevet mishandlet til absolut kun at blive mere aggressiv
Trådstarter: Fjordheste er nogle fantastiske dyr! Du skal bare omgås dem rigtigt samt træne dem rigtigt
jan 2008
Nu fortælle jeg om min oplevelse, den var ikke særlig rar, som jeg skrive som første er det en ulempe Fjordheste ligner hinanden, der har intet med jeg siger racen er dårlig, men hver gang jeg ser en fjordhest, så tænker jeg på den gang. Og har ikke nævnt det du fyre af.
dec 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 38
Kig evt forbi min basse
Knus
jul 2007
Men jeg ved jo som sagt ikke, om den oplevelse du havde, om det var grundet at hesten havde en dårlig dag, eller om du red/gjorde noget den ikke kunne lide osv.
jan 2008
apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 643
fordele / ulemper