{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordele/ulemper bid..
  • #1   30. maj 2018
    Jeg er pænt ligeglad med hvad det er lavet af.

Nogen mener, at kobber opfordre hesten til at sutte/suge på biddet og skumme.

• #3   30. maj 2018 Et bid der passer hesten, så er jeg ligeglad med hvilken metatlegering vi er ude i. Tænker at udformning er vigtigere.

Min går med et ældre 3 delt KK, hesten er tilpas, så derfor ser jeg ingen grund til at ændre på det.

Min tidligere gik med et Myler, hvilket var super til lige netop hende.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   30. maj 2018 jeg har endnu til gode i at se en forskel i forhold til materialet.
    Det eneste tidspunkt hvor jeg vitterligt har oplevet en forskel, er i bidets udformning.

Men okay, jeg kan heller ikke mærke forskel på hesten om den går med et bid til 1000 kr. fra HS, eller et lignende bid til 100 kr. fra horze.

• #5   30. maj 2018 Min hest går med det billigste tre-delte bid fra Horze i guld/kobber (kald det hvad du vil :D) og hun har aldrig klaget smiley

Jeg har aldrig gået op i hvilket bid mine heste har haft i, så længe det passede i længde og de kunne have det i munden. Sjovt nok har jeg heller aldrig haft heste der har været generede af deres bid også ligegyldigt hvilken farve det havde. Måske kan der her udledes at det i sidste ende nok ikke har den store betydning smiley

• #6   30. maj 2018 Skulle efter sigende være smagen. Men har aldrig selv smagt efter.. så derfor kan jeg ikke bekræfte det. smiley

• #7   30. maj 2018 Min pony går med et HS bid i andet materiale (og jeg husker ikke hvilket..) Jeg kunne ikke mærke forskel da jeg skiftede i forhold til sugeevne. Jeg kunne til gengæld mærke forskel fordi jeg gik fra et tredelt til et tredelt muffebid.
    Jeg tror ikke rigtig der er stor forskel på materialet, så længe det er metal vs metal, og ikke metal vs gummi smiley

• #8   30. maj 2018 Mange tak alle sammen smiley jeg tænkte det nok, har selv heller aldrig kunne mærke forskel, men da jeg ikke er den dygtigste rytter så måtte jeg jo spørge da de jo producerer og reklamerer med det, så det kunne jo være.. smiley

Mvh TT

• #9   30. maj 2018 Hvad dælen er aragentan?

• #11   30. maj 2018 ahh okay tak smiley jeg forvirrede lige min smede kæreste en hel del haha

• #12   30. maj 2018 Min plejede at gå med almindeligt rustfrit stål, havde aldrig tænkt/troet på at materiale kunne gøre den store forskel. En dag prøvede jeg så min venindes i messing, og han gik virkeligt godt på det! Mere følsom, og især meget mere rolig og villig til at søge biddet - hvor han før havde tildens til at tage hovedet op en gang imellem, begyndte han allerede første gang med det bid at søge ned selv. Både messing-biddet og det han gik med før er almindelige tredelte, så det kan ikke have noget med udformningen at gøre.
    Det kan være det er et tilfælde, men da jeg prøvede at give ham hans gamle stål-bid på her den anden dag ville han ikke åbne munden, og da jeg så tog messingbiddet åbnede han selv som normalt smiley

• Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
    #13   31. maj 2018 Altså der er vist også noget med de der grønne bid. Så vidt jeg husker er de med æblesmag, men tænker bare at hesten kommer til at sutte på det. Jeg undskylder hvis jeg tager fejl har ikke privat hest så har aldrig haft brug for at købe bid smiley

Kommentér på:
Fordele/ulemper bid..

Annonce