{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Kåring i PSA idag :) {{forumTopicSubject}}

Ja, så er vi endelig kommet hjem fra jydelandet efter PSA kåringen med Curly

.. jeg stod op kl halv 5, og er først kommet hjem nu - så hold da op for en lang (men god) dag

Monica var heldigvis så sød at komme lidt over 5 til morges og flette ham op (for det kan jeg IKKE finde ud af ) ...

- Desværre er hendes åndsvage kamera gået i stykker - så ingen billeder

Curly har været meget oppe på dupperne hele dagen, og det er da dejligt med lidt energi

Faktisk er det bare gået SÅ godt!

I starten var jeg lidt bange for hans løsspring, fordi at curly tager det i forvejen ikke særlig seriøst, og hvis det er lavt gider han simpelthen ikke anstrenge sig! .. MEn det gik godt

-Han opførte sig eksemplarisk hele vejen igennem (skønt at det gik liige lovlig stærkt i løsspring ).

- Faktisk var han så sulten efter at springe at han besluttede sig for at hoppe over blomserne (sødt )..

Og efter det kom det spændende - gud hvor havde jeg kriller i maven ..

Han kom sørme på fløjen - med 8 i helhed!

Jeg mener han fik 87888 i krops halløj - men er ikke sikker, ved bare han fik et enkelt 7-tal.

I skridt fik han 8 (god), i trav fik han også 8 (god), og i galop blev det sørme også til et 8 tal (god) ..

I spring fik han 9 i springkapacitet og 9 i teknik - rigtig godt gået curly ..

Bagefter skulle vi lave et lille show, med mig på curly og cecilia på shulay gold fever, og en anden pige på en virkelig smuk ponyhingst der vidst held Guldfaxe?

well, det endte med vi kom op og hoppe en god pind på 145 - med god bredde også - Så var vi stolte ..

Curly har virkelig bare været SÅ god denne weekend smiley

- Så nu skal han hjem til wendy og holde en velfortjent sommerferie med dejlige hopper




Billeder følger nok - men desværre ikke fra spring

- Og undskyld det er så langt



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kåring i PSA idag :)
Kommentér på:
Kåring i PSA idag :)

Annonce