{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.526 visninger | Oprettet:

spist for meget {{forumTopicSubject}}

min kære islænder er ik blevet lukket ordenlig ind i går af sin part det betyder han har spist et sted mellem 2-10 kg foder han får normal 200g om dagen han er tyk i fiorvejen vi har været ude og gå og han viser ingen tegn på at fejler noget men er der mere jeg kan gøre har lukket ham ud på jordfolden da jeg ik orker at gå mere med ham (er gravid med bækkenløsning) nogen forsalg til at hjælpe det lidt på vej alt det foder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spist for meget
  • #2   17. maj 2011 selvfølgelig skal han intet ha de næste dage sys os lidt det er spild af dyrlægens tid så længe han ik viser tegn for der er 45 km til dyrlægen her og da jeg bruger meget dyrlæge i forvejen og tit får af vide at det ik er nødvendigt er jeg begyndt at tælle til ti istedet for bare at ringe med det samme men ingen der har forsalg til at for gang i tarmne ?? normalt har jeg jo givet mine belgier mash med meget olie i men han nægter og spise det så er lidt på bar bund

• #3   17. maj 2011 Kender du ikke en der kan skridte en lang tur på ham? :o)

• #4   17. maj 2011 jeg havde taget lidt revet æble og blandet det med en snapseglas HUSK
    de næste dage
    Kan fås på apotek og matas

• #5   17. maj 2011 betina nej hans part er her kun for hyggens skyld da vi skulle ha gjort ham klar til de store stævner næste år men det arbejder er lagt i ham nu skal i ødelægges og manden er på arbejde så er ret låst da vi bor langt ude på landet.

god ide med de æbler så må jeg ud og lave en gang æblemos med olie i

• #6   17. maj 2011 Hvis den kommer af med NORMAL afføring, og du kan høre lyde fra hans mave, når du ligger øret til, vil jeg ikke ene dyrlæge er nødvendigt. Ham der har stedet hvor min står, plejer altid at sige at maven skal lyde som vesterhavet :o)

• #7   17. maj 2011 heste... det ved jeg godt og det gør den dog er der ingen afføring været endnu derfor og som sagt er det ik første gang jeg har en hest hvor vi har mistanke om kolik dog vil han bare ik spise det jeg tilbyder ham for ville meget gren ha lidt olie i ham

• #8   17. maj 2011 Vi havde på et tidspunkt en fjordhest der gik i en tønde foder. Hun fik olie (Rapsolie) i sit vand..

• #9   17. maj 2011 Du skriver det er i går aftes den ikke blev lukket ordenligt inde, så jeg går ud fra den har ædt om natten? Hvis ja, så vil jeg tilkalde dyrlæge ret så hurtigt, hvis den stadig ikke er kommet af med noget, det lyder ikke særlig sundt.

• #10   17. maj 2011 hvis den ikke vil æde og ikke har haft afføring idag, ja så er det dyrlæge pronto, desværre

• #11   17. maj 2011 han blev lukket ind i går omkring kl 22 pga regnen var der ude kl 24 ude med hunden så kiggede kun lige ind til dem der stod han der stadig men mand kom hjem kl 03 der stod den i boksen endnu men kl 07 stod han i på gangen me hovedet i foder tønden men der har været ca 25 kg i den og der mangler 6½ kg ca men han viser ingen tegn på at der er noget galt maven larmer og han løber rundt og leger hvis jeg ringer til dyrlæge vil min dyrlæge da grine af mig for hesten har ingen tegn på at den fejler noget

• #12   17. maj 2011 Hvis den er så frisk som du siger, så er det stadig ikke normalt hvis den slet ikke er kommet af med afføring efter så meget mad.

• #13   17. maj 2011 så har jeg snakket med dyrlægen og hun sagde bare så længe den har det godt løber og leger og ik har feber og ik har for høj plus er der ingen grund til de kommer og han har ingen feber har ik for høj plus så ja lader ham stå og ser tiden an

Kommentér på:
spist for meget

Annonce