{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Unghest - bagben klikker {{forumTopicSubject}}

Min hests bagben er nogle dage begyndt at 'klikke' i leddene for hvert skridt.. Er virkelig nervøs for om det kan være gigt, selvom det ville være en meget tidlig alder at få det i.
Det er kun nogle dage at hans bagben siger klik-lyde, for hvis så han har haft fri et par dage er det holdt op. Synes ikke det er fordi han bliver trænet hårdt eller lign.
Men vil gerne finde ud af årsagen, hurtigst muligt, så det kan stoppes i god tid, hvis nu det er noget alvorligt.
Så hvis du har prøvet noget lignende eller har en idé om hvad det kan være, må du meget gerne skrive smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unghest - bagben klikker
  • #1   21. maj 2011 Du kan få dyrlægen ud og kigge, det er nok ham der hurtigst kan finde en årsag

• #2   21. maj 2011 ja, var også min plan smiley
    - men vil gerne lige undersøge det lidt nærmere først og evt. finde mulige årsager, så jeg er bedre forberedt. Men det er også lidt besværligt at få dyrlægen ud, da jeg jo aldrig rigtig ved om hans ben vil klikke lige den dag.

• #3   21. maj 2011 Min store frederiksborger gør det. Det er på hende ikke noget farligt men hendes kryds der sætter sig lidt fast. Det sker især hvis hun ikke har sprunget for meget. Min kiropraktor rettede op på det

• #4   21. maj 2011 Frk. Jyllands fantastiske heste:
    Okay, tak for svar. - Kunne egentlig hænge godt sammen med at han ikke er så glad for at trave på den ene volte, så skulle have kiropraktor til ham uanset.

• #5   21. maj 2011 Det har i hvert fald virket her. OG dyrlægen har ikke været indeover her.

• #7   21. maj 2011 Min unghest klikkede også i hans bagben engang imellem. Fandt dog ikke ud af hvad det var, da han blev aflivet pga noget andet. Men jeg undrede mig også meget og tillagde det egentlig at han voksede da det kun var i få dage. Han var 2 år da han klikkede og gjorde det en smule igen her i foråret, men fik det aldrig undersøgt.

• #8   22. maj 2011 Kender en der har en unghest som også klikker i det ene bagben. <Dyrlægen sagde at det ikke havde nogen betydning, han skulle bare trænes over bommes og lærer at bruge sig rigtig. Nu er han trænet nogle gange om ugen og begyndt at få rytter på i skridt, og han klikker ikke ret meget mere.

Kommentér på:
Unghest - bagben klikker

Annonce