{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

kan man tillade sig det (part) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg søger jo part til Röskva, og derved haft nogle stykker ude og prøve hende. Men en af de sidste fik mig til at rynke pande og tænke "hvorfor F**den kommer du her og spilder min tid"

Hun var en dygtig rytter jævnalderene med mig selv. Og hun havde redet islænder smiley yay tænkte jeg. Men men det var indtil hun sagde hun ville købe sin egen hest osv.... Så tænkte jeg nemlig hvorfor prøve part når du vil købe en selv.

Men kan man virkelig tillade sig at komme og prøve part heste og så sige at de vil købe sin egen?

For en part for mig er noget permanent så længe det kan være.

Jeg syntes det var frækt gjort og spild af tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man tillade sig det (part)
  • #1   23. maj 2011 Altså hun ville bare have parte indtil hun selv har købt en hest?

• #2   23. maj 2011 Kommer an ¨på hvor længe der ville gå før hun ville købe hest. Hvis hun var midt i at kigge på heste, ja så ville jeg blive irriteret men hvis hun ville købe hest om 1 år synes jeg det er fint smiley

• #3   23. maj 2011 Hun skulle kigge på købe hest dagen efter hun prøvede til part på min smiley Så der ville ikke gå længe før hun ville købe sin egen.

Men ellers ja hun ville have en part til hun fandt en selv.

• #4   23. maj 2011 Det synes jeg er groft..

• #5   23. maj 2011 hold da op, kan godt forstå at du blev irriteret o:
    det gør man da ikke!

det er ligesom folk der tager ud og prøver heste, selvom de ikke skal have en 'lige nu' .. synes det er så respektløst..

• #6   23. maj 2011 Syntes jeg også, men også fordi hun passede skide godt med Rös. Så jeg blev lidt grrr....

Hun meldte også fra, som jeg også regnede med hun ville med en besked at hun heller ville købe en hest selv.

• #7   23. maj 2011 Man skulle tro hun bare øjnede en chance for en ridetur..

• #8   23. maj 2011 Det tænkte jeg også smiley

• #9   23. maj 2011 Det kan jeg ikke se det forkerte i. Altså selvom jeg har hest har jeg også en part ved siden af. Nu er min så også kun 2 år. Men hvad nu hvis hun både vil ride sin egen og også din. Eller om hun lige ville se om hun kunne evt. få en part og så vente med at købe hest. Kan ikke se hvorfor der bliver hidsigt sig sådan op over det smiley

• #10   23. maj 2011 Jeg vil til føje hun altså kom langt væk fra retter sagt nordfyn og min hyp står i midtfyn Og det er immer væk ca 30 min kørsel i bil. Og hendes tanke ar bestemt ikke at hun ville have part og sin egen,

Så netop derfor blev jeg lidt ok... For jo da jeg ved da der er nogen der har tiden til 2 heste. Jeg skal selv hygge med den shetter vi har i stalden. Men det er kun når jeg har tiden til det.

Men jeg blev ikke hidsig mere ehhh ok, mere bagefter da jeg tænkte over det at det var altså lidt mærkeligt.

• #11   23. maj 2011 Har prøvet lidt det samme. Der kom en ud for at prøve part på min. Det første hun spørg om er stedet (og der skulle han flyttes fra nogle uger efter hvilket hun godt vidste) så spørg hun om hvad det koster at stå der, ja hun kigger faktisk mere på stedet end min hest. Hun nævner så det er fordi hun skal til at købe hest. Hun ser mig så ride min, men vil ikke selv op, og går da hun skal nå noget. Inden hun går siger hun at hun godt vil ha part, men hører aldrig fra hende igen. Mega underligt.

• #12   23. maj 2011 Der kan jo går et ½ til et 1 år før hun finder sig den rigtige hest smiley
    Søger man drømme hesten, kan det sagtens tager lang tid, og at købe hest er jo ikke noget der jager smiley

Kommentér på:
kan man tillade sig det (part)

Annonce