{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridestøvler
  • #2   27. maj 2011 fordi jeg gerne vil have en anden støvle som har almindelig glat skind og en støvle som er lidt mere fast i det uden at være stiv.

• #4   27. maj 2011 cavello er jeg lidt pjattet med

• #5   27. maj 2011 Jeg har selv pioneer da jeg på ingen måde kan gå/ride stive læderstøvler til med mine ankler. Synes dog at Pioneer er meget "flad" at have på og ikke ret gode at gå.

Min kære datter som ridder dressur vokser, vokser og vokser og det har snart været en meget dyr fornøjelse at skulle købe nye læderstøvler til hende ca. hvert halve år og vi har snart prøvet lidt forskelligt.
    Denne gang er vi endt op med et par Catago Ofir i den helt sorte model som er godkendt til dressurstævner. Selve støvlen minder om Pioneer men er mere elegant på og både lidt tykkere og blødere i læderet. Den helt store fordel er det stykke med codura som er på siden og så at lynlåsen snor sig om benet, så er den ikke så sart.

Klart en støvle der er værd at kigge efter når du leder efter et alternativ til Pioneer - målene du leder efter er meget lig min datters mål - hun har en str. 39, 47, 36. Så et stk. stor 12-årig smiley

• #6   27. maj 2011 næste gang hun skal have nye har jeg kig på den her, som også er en glat støvle men knap så stiv i det

(link fjernet)

• #7   27. maj 2011 Tusinde tak Findus og Pedersen.

de sidste er helt ok - men jeg glemte dog at skrive at snuden på støvlerne gerne skal være mere firkantet end runde....Sorry.
    Men super svært at finde støvlen - dvs cavallo junior er jeg helt vildt med men jeg ligger lige i mål mellem 2 størrelser.ÆV

• #8   27. maj 2011 du er jo nok færdig med at være i voksealderen *S* så du kan jo vælge at få cavallo syet på mål.

• #9   27. maj 2011 ja men lige netop denne special syes ikke desværre...
    den findes kun i standard model

• #10   27. maj 2011 ved ikke om de bliver for bløde, og for lave. Men ellers har hooks nogle rigtig lækre bling støvle smiley (link fjernet)
    Dem bruger jeg hver eneste dag og syntes selv de er rigtig gode, og billige smiley

• #12   27. maj 2011 Nu var mine forslag også kun fordi du skrev de skulle minde om Pioneer. For er det en lækker støvle du vil have lige efter dine ønsker, så ville jeg vælge en specialsyet De Niro støvle - mums

• #13   27. maj 2011 Til Mille hvem forhandler disse støvler ?? Har forsøgt at google dem men der kommer ik lige noget ???

til findus - ja overvejer også De niro men de er også lidt runde i snuden

• #16   28. maj 2011 Så har jeg idag fået købt mega mega fede støvler. Det blev Sarm Hippique en italiensk kvalitets støvle med stor bue. Mega fed støvle....

Tak for hjælpen til alle som gad skrive :O)

Kommentér på:
Ridestøvler

Annonce