{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

ideer til jordtræning? :) {{forumTopicSubject}}

Søger lidt nye lege og udfordringer at lave med min 2 års, her sommeren igennem, så vi kan få endnu stærkere bånd, end vi har nu smiley

-Han er nogenlunde godt opdraget, men skal dog til tider prøve en af. Han kan sagtens være alene, dog kalder han lidt engang imellem.

Han kan bakke uden berøring, løfte ben, og ryste på hovedet, desuden er han god til at følge mig, både på marken, ude foran stalden og på banen. jeg søger bare lidt mere, så det ikke bliver for ensartet og kedeligt smiley

øvelserne må ikke kræve for meget, da han ikke skal kede sig i indlæringen smiley så hvis i har nogen ideer til mig, vil jeg blive rigtig glad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ideer til jordtræning? :)
  • #1   31. maj 2011 Jeg har lært min at smile. (: Bare som en lille afveksling. smiley
    Hvad med sådan noget som og stå bundet?

• #2   31. maj 2011 hvad med at gå nogle ture i skov eller andet terræn med ham..eventuelt også nogle græsture... man skal jo også passe på ikke at overstimulere så ung en hest smiley

Du kan også lære ham at spille bold.....med en stor pilates bold eller bare en lille plastik fodbold... eller lære ham at apportere, køb evet en lille bold med et reb i som man bruger til hundetræning..lær ham at hente den når du kaster den og så kommer han tilbage med den og får evt en godbid..

• #3   31. maj 2011 han kan sagtens stå bundet smiley

græsture er han vendt til smiley
    -ture i skoven kommer, når vejret er bedre.. der er rimelig mudret i skoven lige pt smiley hehe..

Kommentér på:
ideer til jordtræning? :)

Annonce