{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Ideer til jordtræning? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg søger nogle ideer til hvad jeg kan lave med min shetter part når jeg kommer hjem fra ferie. Det skal helst være noget som ikke på den måde skal indlæres. Hvis det skal det, skal det helst være noget i "action" så ikke noget med tricks el. lign. smiley Hun er helt fortrolig med diverse farlige ting såsom pressening, paraply, bold og plasticposer. Hvis I har andre ideer til farlige ting som er nemme at få fat i, er det også velkomment. Det må gerne være noget med bomme men ikke spring, det kender vi til smiley
Vi har adgang til det meste (bane, ridehus, skov og redskaber osv.).

Kom med en masse ideer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til jordtræning?
  • #1   22. jul 2015 Du kunne øve med balloner :).

Jeg har desværre ikke min jordtræningsbog ved hånden, men du kunne lave en "bane" af bomme (an på hvor mange bomme du har til rådighed selvfølgelig) fx L'et hvor I skal gå lige gennem men også bakke gennem :).

• #2   22. jul 2015 Har også tænkt på balloner! Vi har rigtig mange bomme så det er ikke noget problem. Har du andre ideer til hvad der kunne være i sådan en "bombane"? smiley

• #3   22. jul 2015 Jeg aner ikke hvad den hedder, men den jeg har tegnet her er jeg også glad for.
    Man skridter ind, stopper op inde på midten, drejer/laver en forpartsvending (eller er det en bagparts?) og går ud af den igen når man har front mod udgang :).

profilbillede
Kommentér på:
Ideer til jordtræning?

Annonce