{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

ER DU FRA SILKEBORG ? {{forumTopicSubject}}

Lidt hjælp til min eksamensopgave? Tak smiley

Spørgeskema

Besvar kun med Ja eller Nej, derefter må der gerne kommenteres smiley

Stedet vil have 20x60 ridehal, 20x70 ridebane i gårdspladsen, 27 bokse, løsdrift for turheste(hesteferie tur-ophold om sommeren), gode græsfolde og foldtid det meste af dagen, 10kg hø til alle heste, og god foderblanding. Det er fuldpas, og der er udsigt til sø og skov hele vejen rundt.

Tror du det ville være attraktivt med sådan et privat ridecenter i Silkeborg?
Ville en opstaldningspris på 3000kr om måneden være for meget efter din mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER DU FRA SILKEBORG ?
  • #1   31. maj 2011 - ved det ikke, tror måske det bliver svært at få stalden fyldt
    - Ja

der er ret mange opstaldningssteder i Silkeborg, så det er svært at sige..

det vil komme an på faciliteternes kvalitet

• #3   31. maj 2011 Hvad vil en passende pris være efter jeres mening ? Vi snakker 50 meter ud til vandet, også med udsigt fra banen. Stedet er af top kvalitet og top moderne smiley - Man har lov at drømme når det er et digtet projekt ! smiley

• #4   31. maj 2011 Jeg ville sige at prisen i sig selv egentlig er fin, hvis den ligger i de bedst tænkelig omgivelser og at der er mulighed for proffesionel undervisning..

Problemet er bare, at gud og hver mand nærmest ejer en stald i Silkeborg, så der er simpelthen så mange muligheder for opstaldning hvor man, hvis der ikke er en hal på stedet, kan ride hen til en. Og der er rigtig mange proff. stalde i det område..

en passende pris vil ligge på ca. 2500 kr.

• #5   31. maj 2011 Ja det var det jeg frygtede. Det er jo værd at få med i rapporten..

• #6   31. maj 2011 Finanskrisen har gjort sådan at mange er blevet nød til at flytte hen på små privat gårde med billig opstaldning.
    Underviserne har også en stor betydning - spring eller dressur? Undervisnings pris?
    Er enig med de andre, stalden bliver svær at fylde op og prisen er også dyr, selvom der er sø udsigt.
    Det kommer også meget an på faciliteterne: gode store bokse, god staldgang, gode folde, vaskeplads osv osv.
    Sidst har det for de fleste en stor betydning, at der er nogen at ride med smiley

• #7   31. maj 2011 Hvad med turistridning i området ? Rideferier på islandske heste.. Er der meget af det ved Silkeborg ?

• #8   31. maj 2011 Ja og ja.. jeg tror hvis prisen ligger på 2000-2500 kan du nemt for stalden fyldt på ingen tid, du skal blot sørger for der er en underviser tilknyttet stedet smiley

• #9   31. maj 2011 Tak for svar. Hvad med ferie på hest i området ? Er der meget af det ?

• #10   1. jun 2011 Efter hvad jeg ved er der ikke meget ferie ridning i silkeborg, da skov ejerne ikke er glade for heste, så de fleste steder må man kun skridte.

Og hver anden sommerferie er der en stor islænder sommerlejr i kompedal ikke ret langt fra silkeborg, hvor der er 100-200 deltagere. Og der er masser af skov, hvor de må ride som de vil, og der bliver sat folde op til dem.

Kommentér på:
ER DU FRA SILKEBORG ?

Annonce