{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Hvad er min pony værd?:) {{forumTopicSubject}}

Mio er en vallak på 4 år med et lækkert sportspony udseende, en lækker rød farve & det mest yndige hoved smiley Han er halv shetlænder og halv araber

Tricks:
Bakke - Siger Bakke smiley
Løfte ben - Sætter mit ben foran hans smiley
Ryste - DiggeDigge og pege på hans øre*STOLT*
Kysse - Kysselyde<'3


Jordarbejde:

Han er meget sød og kan lidt tricks :D*STOLT* Han vil gerne gå tæt på mig så vi skal lige have øvet det lidt smiley Vi skal lære lidt mere om det;)

Dressur:
Han er fin nok og kan godt gå ned og alt det der;) Mio kan lave schenkelvigning både i trav og skridt smiley Dressur er begyndt at betyde en masse for mig da han hurtigt viser fremskridt smiley På en ridetime lærte han næsten at lave en perfekt schenkelvigning i trav!:D

Spring:
Jeg tror at det højeste vi har sprunget er 65 hvilket svare til en LC** På diskriks plan og han har sprunget en bane på 60 som er en LC med masser af kapacitet til mere smiley Han er Så god og man behøves ikke at drive han fremad smiley Han redder tit sig selv med afstanden fordi jeg ikke er den bedste til spring smiley

Tur:
Han er supergod og går ned med det mindste vink og reagere super på mine signaler smiley Kan godt blive bange men alligevel styrbar smiley Men ellers bo dæjli smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min pony værd?:)
Kommentér på:
Hvad er min pony værd?:)

Annonce