{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Også har vi det igjen...
  • #1   1. aug 2004 syntes også det er træls når de bliver sure, men må da indrømme at jeg gerne vil have en grund når folk gir fra 3 og nedefter smiley
    fx en pige giver mig 1 men hun har vist ikke nogle grund til det, for hun svare ikke på hvorfor

• #2   1. aug 2004 hmm... jeg er ligeglad. jeg kigger aldrig på bedømmelsesfordelingen. jeg stemmer heller ikke så tit, for når jeg stemmer ærligt får jeg bare skæld ud... det er mega træls. så det gider jeg ikke.

• #3   1. aug 2004 Ann C:Begynner å skjønne hvorfor du ikke gidder det ja:p Er så kjedelig når folk ikke kan ta den karakteren de får...uansett,jeg ga 5,fikk 3 tilbake...jeg spurte om grunn,har ikke fått svar enda:p 5 er da en bra karakter det?!

• #4   1. aug 2004 Også har vi de som blir ekstra sure,stemmer ned på ALLE hestene den personen har(den personen som gir mindre enn 7)og stemmer ned på ALLE udfordringene!IRRITERENDE!!

• #5   1. aug 2004 jeg er mere aktiv i forummet, jeg stemmer aldrig. heller ikke i udfordringerne. min com. er så langsom, så hvis jeg skulle det, ville jeg ikke have tid til min ponz...

• #6   1. aug 2004 og jeg giver dig ret Emilie. jeg er ligeglad med hvad andre mener om min hest, det er det jeg selv synes om den der betyder noget. for mig er min hest GULD værd, så pyt med hvad andre mener.

• #7   1. aug 2004 Emilie og Ann:jeg er HELT ening:):)

• #8   1. aug 2004 ja, du har ret Lykke. man kan se på stemmerne hvem man har gjort sig uvenner med. det er ikke så slemt ved mig, da jeg ikke rigtigt stemmer.

• #9   1. aug 2004 Synes Diba er søt jeg:)Synes alle hester er nydelige å se på,uansett alder,uansett rese,så lenge de ikke er vanstelte!Men selv om alle hester er nydelige,har de forskjellige grader innen det..hvis dere skjønner hva jeg mener:)

• #10   1. aug 2004 Ja,man bør lese det som står:)Har selv litt vanskelig for å bedømme hester,det skal jeg innrømme..har veldig lett for å gi alle 5 eller 7(nesten alle da)fordi jeg synes alle er så skjønne:)Og da stemmer jeg det fordi jeg mener det!Og å lese det som står,mener jeg har en veldig stor betydning på hvordan karakteren skal bli!

• #11   1. aug 2004 HVIS og jeg siger HVIS jeg dømmer hestene er det på huld. hvis det er en radmager hest får den en hmm... lav eller skulle jeg heller sige dårlig karakter... what ever. jeg synes ikke heste skal være tynde eller i "fin form". nej de skal se godt ud. de skal have runde former. heller ikke fede, men normalt byggede heste. de får naturligvis en meget god karakter. der er ikke nogle specielle hesteracer jeg bedre kan lide end andre. jeg kan i det hele taget bare godt lide heste. store som små. med krøller eller ej. fra fuldblod til koldblod til pony. de er jo alle heste.

• #12   1. aug 2004 Ann C:Jeg er så enig:)Hester er hester-og det er de jeg elsker:)

• #13   1. aug 2004 jeg fik et 1-tal her den anden dag fordi jeg gav et 5-tal...tsk tsk...og så ville hun have en forklaring....

er egentlig ligeglad...får jeg 3...så er det det....men 1 er vist lidt langt ude...

Kommentér på:
Også har vi det igjen...

Annonce