HJÆLP! Privat mand i vorbasse {{forumTopicSubject}}
Jeg må erkende at jeg i dag ikke kan slippe tanken om hvor mine elskede ponyer er i verden, jeg solgte dem til min mors veninde i slutningen af 2007, i starten af 2008 købte en privat mand i Vorbasse dem, det eneste jeg ved er at de blev solgt sammen. Min lille shetlænder og min blanding af islænder/fjordhest... Jeg ved at manden ikke kan tale ret godt, eller høre tror jeg. Jeg mødte ham på vorbasse 2008 hvor han til min forbavselse sagde at han havde videre solgt min daværende ponyer "Surprise" og "Junior" ..
Hvis i kender noget til manden, måske til ponyerne når i hører signalementet vil jeg bare gerne vide om de har det godt, de har begge to været en epoke i mit liv som jeg aldrig vil glemme og jeg elskede dem højere end noget andet. Jeg håber kære hg'r at i kan give mig ro i sindet.
Surpise:
Alder: 9 år gammel
Race: Fjordhest/Islænder blanding
Køn: Hoppe
Farve: Kende tegn fra fjordhesten, med en ål ned af ryggen.. Med 5 forskellige farver i manen.
Specielle kendetegn: Hun er lavere end en normal fjordhest, har nogle sjove mærker omkring sine ben, da hun jo er en blanding.
Junior:
Alder: 7 år
Race: Shetlænder
Køn: Vallak (Ret hingstet alligevel)
Farve: Mørkebrun/næsten sort om sommeren chokoladebrun.
Specielle kendetegn: Hans man, den er brun og rødbrun. Han var ret buttet, dog ved jeg jo ikke hvordan hans stand er nu.
I kan også se billeder af dem under Surprise på min profil, men billederne er gamle. Jeg savner dem bare og vil gerne have vished om hvordan de to har det.
på forhånd tak hg'r
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.189
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 24
Som der står nederst på hendes profil,
jeg har ledt og ledt. Men jeg opgav til sidst så jeg mistede modet,
derfor valgte jeg at lave hendes profil om til R.I.P da jeg er bange for at hun
kan være endt der, jeg håber det VIRKELIG ikke....
jan 2008
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
Hvis han siger de er solgt er de solgt...
jan 2008
Kender du noget til dem?
Er ked af at jeg ikke lige vidste han var døv.
mar 2006
Han har en dødlækker tinker ved navn Palle, som er hans ét og alt, han er så god ved hestene, og de nyder hans stille selskab.
jan 2008
Jeg vil bare så brandende gerne vide hvor de er henne i verdenen..
Eftersom mine forældre bestemte sig for at sælge dem uden mit sammetykke..
så har det været ekstra svært og give slip.
Men nu ved jeg da at de har haft det godt indtil da. Hvor de så er henne nu, er mig et mysterium /:
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
Vil bare lige tilføje at bare fordi folk er døve, kan de altså godt snakke
jan 2008
mange tak Barløse, nej jeg ved godt at de kan snakke.. men det kunne ham her ikke så godt /:
mar 2006
HJÆLP! Privat mand i vorbasse