{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Privat mand i vorbasse {{forumTopicSubject}}

Jeg må erkende at jeg i dag ikke kan slippe tanken om hvor mine elskede ponyer er i verden, jeg solgte dem til min mors veninde i slutningen af 2007, i starten af 2008 købte en privat mand i Vorbasse dem, det eneste jeg ved er at de blev solgt sammen. Min lille shetlænder og min blanding af islænder/fjordhest... Jeg ved at manden ikke kan tale ret godt, eller høre tror jeg. Jeg mødte ham på vorbasse 2008 hvor han til min forbavselse sagde at han havde videre solgt min daværende ponyer "Surprise" og "Junior" ..

Hvis i kender noget til manden, måske til ponyerne når i hører signalementet vil jeg bare gerne vide om de har det godt, de har begge to været en epoke i mit liv som jeg aldrig vil glemme og jeg elskede dem højere end noget andet. Jeg håber kære hg'r at i kan give mig ro i sindet.

Surpise:
Alder: 9 år gammel
Race: Fjordhest/Islænder blanding
Køn: Hoppe
Farve: Kende tegn fra fjordhesten, med en ål ned af ryggen.. Med 5 forskellige farver i manen.
Specielle kendetegn: Hun er lavere end en normal fjordhest, har nogle sjove mærker omkring sine ben, da hun jo er en blanding.

Junior:
Alder: 7 år
Race: Shetlænder
Køn: Vallak (Ret hingstet alligevel)
Farve: Mørkebrun/næsten sort om sommeren chokoladebrun.
Specielle kendetegn: Hans man, den er brun og rødbrun. Han var ret buttet, dog ved jeg jo ikke hvordan hans stand er nu.

I kan også se billeder af dem under Surprise på min profil, men billederne er gamle. Jeg savner dem bare og vil gerne have vished om hvordan de to har det.

på forhånd tak hg'r

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Privat mand i vorbasse
Kommentér på:
HJÆLP! Privat mand i vorbasse

Annonce