{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.371 visninger | Oprettet:

Penis + gule flager {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Så i dag at min hest har nogle gullige flager næsten over hele penis og søgte lidt herinde.
Fandt det er udemærkede emne http://hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=598906
Men mangler stadig svar på hvordan i alverden man kommer til at vaske der? De kan jo bare trække hele molivitten indenbors!

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penis + gule flager
  • #3   16. jun 2011 Mange tak smiley Har lige haft dyrlæge ude 2 gange -.-' typisk! Mon ikke han klarer sig alligevel smiley Må se om han vil lade mig komme til

• #4   16. jun 2011 LAD DET VÆRE.. eller i hvertfald lad vær at putte og sæbe osv derop! det ædelægger miljøet.

• #6   16. jun 2011 og bare på det 'stykke' han selv lader være ude eller skal man også rense indersiden af det han kan trække den tilbage i?
    (min viden om hvad de ting hedder på en hest er vist ret begrænset smiley )

• #7   16. jun 2011 Min skønne dreng har den sjove vane, at når han bliver striglet og nusset om, og virkelig slapper af og hygger sig- ja, så ruller han den ud ;-). Herefter er det ganske nemt at pille de flager af der måtte sidde, og han tager det ganske pænt :-).
    Har ikke prøvet at vaske, da det ikke virker til at være nødvendigt.

• #8   16. jun 2011 Min er også begyndt at gøre det en del... han gjorde det slet ikke i vinters, så det er derfor jeg først ser det nu.

Fjerner i også den der 'bønne' inde i urinrøret som de snakker om i det engelske link i den anden tråd som Cecilie linker til?

• #10   16. jun 2011 Tak smiley

• #11   16. jun 2011 Må jeg spørge hvad farve de flager har? for jeg kender en hest, ikke min egen, som har nogle gule flager på sin penis, og jeg tænker om det er farligt og om de kan udvikle en form for betændelse dernede hvis det er der længe?

• #13   16. jun 2011 hvis hesten ikke er hævet op eller generet af det, så skal man passe på med at pille for meget. som en skriver man kan ødelægge dens naturlig miljø.

sidder der løse flager, mener jeg det er ok at tage dem af, men at starte på at vaske osv. det er ikke naturligt for hesten at blive rengjort ved sine nedre dele.

• #15   16. jun 2011 de gule flager er bare død hud, og det skader ikke, men det kan selvfølgelig irritere hesten hvis det er meget. man kan evt. fjerne det, når hesten slapper af og lader kalorius komme frem, men man skal altid respektere, hvis hesten trækker den ind igen - ingen skæld ud! Der er et ret godt link på youtube med en amerikaner der viser hvordan man vasker hestens penis, mens han fortæller hvor tit det skal gøres, og hvordan det skal gøres, samt hvordan man vænner hesten til det.
    http://www.youtube.com/watch?v=mIqo7wnG3FM værsgo' smiley

har aldrig prøvet at vaske min hests penis som han gør det, men jeg vænner ham til at blive berørt dernede, således at jeg kan gøre det engang. Men vil ikke overskride hverken hans eller min egne grænser, så vi tager det stille og roligt smiley

• #17   17. jun 2011 Mange tak alle sammen smiley
    Som en skriver er de gule.. Han har rigtig mange flager så tror jeg bliver nødt til at fjerne dem

• #18   17. jun 2011 Min hest slår mig ihjel hvis jeg vasker med en vandslange på den måde :b

Så også lige videoen med 'bønnen'.. hold op hvor er han god ham manden! Respekterer hesten 100 % og er så sød og rolig at den ikke engang står bundet! Helt fantastisk smiley

• ulla j
    ulla j Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #21   18. jun 2011 Jeg har haft en valllak som tissede på staldgangen. Derved opdagede jeg at der var gule plamager i tisset. Ved at strigle ham stille og roligt slappede han af og jeg kunne se at penis var fyldt med hårde skorper. Jeg vaskede ham med lunkent vand, holdt samtidig forsigtigt fat i det yderste af penis med 2 fingre. Efter han var blevet vasket et par gange kunne han tisse klart og som en brandslange der blev åbnet for, hvor det tidligere bare havde været en tynd, gullig stråle. Jeg mener helt bestemt at en valllak skal tjekkes og hvis der er belægninger skal den vaskes. Med stor tålmodighed.

Kommentér på:
Penis + gule flager

Annonce