{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506

et enkelt spørgsmål om dig og din hest {{forumTopicSubject}}

Du er lige vågnet du er stadig meget træt, men du skal op for kl. er ved at være 12 ..

Hvad tænker du mht. at skulle ud til din hest/pony ??

Vær nu ærlige 8)

<b>Jeg sidder i den situation nu og jeg glæder mig faktisk til at komme over til Rony, glæder mig til at vi skal lave horsemanship og øge vores tillid ... Til at ride på ham, mærke hvordan vi arbejder sammen om tingene </b>
xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et enkelt spørgsmål om dig og din hest
  • #1   9. jul 2006 først tænker jeg orh.. bare 10 minutter mere! men så snart jeg er frisk kan jeg ikke vente med at komme afsted..:)

• #3   9. jul 2006 har ikke de problemer... står gladeligt op kl 5.30 til hverdag for at fodre og "vande" vores hopper... så har far lovet at gøre det i weekenderne.. de´t er jo også hans heste..

• #4   9. jul 2006 gider ikk op, vil lige ligge lidt længere tid, og har det problem for tiden, at jeg aldrig føler mig glad, heller ikk når jeg er sammen med min hest, tror kun min ene hest kan gør mig glad for tiden, og det er Sfus, men han står langt væk fra mig, og gider ikk rigtig ud, heller ikk ud til min hest, desværre.

• #5   9. jul 2006 ** Nice Little Penguins **
    smiley æv ... Hvordan kan det være hvis du har lyst til at fortælle det ? smiley

• #6   9. jul 2006 sidder foran computeren, og overvejer at gå ud til min hest, der lige nu står inden for, og er ved at tøre, så hun kan få regn dækken på, har ikk noget at skjule, så hvorfvor ikk bare snakke lidt...

• #7   9. jul 2006 ** Nice Little Penguins **
    hvordan kan det være du aldrig føler dig glad ?

• #8   9. jul 2006 Det første jeg gør når jeg er vågen er at gå og sige godmorgen til min heste.

De står hjemme, hvilket jeg syntes er SKØNT <33

• #9   9. jul 2006 Altså jeg passer hende stadig, og rider hende hver dag, har bare ikk rigtig samme glæde mere evd at ride, hver dag kommer det samme spørgsmål, hva skal vi lave..??

igår, blev jeg lidt glad, var på tur, og galopperede i dejligt aften vejr, men ellers så på denne gode tid af året, og så jeg bare helt nede...

• #10   9. jul 2006 jeg ved det faktisk ikk, måske ordi hver gang det lige går så godt, kommer en eller anden med den mest irriternede kommentar osv....

• #11   9. jul 2006 ** Nice Little Penguins **
    Nåårh ok .. smiley

Kender godt det der med kommentarene .. Rony er også blevet erklaret ond af en gammel kone ude på min rideskole .. xD haha .. Fordi jeg ikk gav slip da han løb, så jeg blev trukket omkuld og brækkede mit kraveben .. xD

åh ha skøre gamle koner xD

• #12   9. jul 2006 Når jeg lige vågner tænker jeg næsten altid: "Jeg kan godt lige lukke øjenene 1 gang til"..

Men så snart jeg er oppe og udhvilet kan jeg ikke vente med at komme afsted!

• #13   9. jul 2006 det her er desvære en meget bekendt person, som hele tiden vill ride på min hest, når personen så får lov til at ride lidt, kan personen ikk andet end at brokke sig, så siger jeg så personen da are ikk må ride hende så, og så ryger det ud med,,, det bare fordi du ikk kan dit og ikk kan dat, og du det ene og det andet osv.....

æghh, bliver så irriteret, især når personen gør sig klog på noget han / hun slet ikk ved noget om.....

• #14   9. jul 2006 Det problem har jeg ikke og slet ikke om søndagen. For om søndagen holder alle hestene fri, det eneste vi må gøre på gården er at kigge om hestene har det godt og om de har vand. Men til hverdag er jeg oppe kl. 7 og ude ved hesten kl. 9 ( skal lige have afleveret min datter i dagpleje ) I morgen skal vi 3 afsted på tur, normalt er vi kun 2 afsted.

• #15   9. jul 2006 min ridning køre ikk rigtig i ring, den er bare blevet kedelig, og bare min sadel alene kan få mig til at springe i luften, fordi jeg sider dårligt i den, og den liger heller ikk godt på min hest, min hest skal bare først tabe sig, før jeg vil købe en ny.

• #16   9. jul 2006 Jeg skal senest op kl 8 hverdag for at lukke dem på anden fold, og fodre.

• #17   9. jul 2006 ja, det prøver jeg også at være, men det bare lidt svært, når man finder ud af at man bliver bagtalt...

• #18   9. jul 2006 for ikk at hænge en ud herinde, kan jeg ikk fortælle hvem det er, men det en der kender mig, og alle mine heste, og kender dem rigtig godt...

hvis bare jeg kunne springe hver dag, så ville jeg nok blive lidt mere glad, men vil ikk gøre min hest træt af springningen, så springer helst ikk for meget....

dressur keder mig, men rider det alligevel,

• #19   9. jul 2006 så ved faktisk ikk hva jeg skal lave med den, og så ender det med jeg ikk kommer ud og ride..

også bliver jeg sur på mig selv over det, da min hest skal rides, og holdes igang....

• #20   9. jul 2006 det er forskelligt..
    nogen gange kan jeg ikk vente andre gange gider jeg bar ikk...

• #21   9. jul 2006 Jeg springer op hver morgen , ud til ponyen , !
    Føl føl føøøøøøl ? er der sket noget , hehe .
    Nææ ikke endnu , troede det skete i nat , hun var noget underlig , men nå det sker når det sker , haha ' (:

• #22   9. jul 2006 Det er meget forskellig hvor "morgenfrisk" jeg er...

Desværre har jeg ikke muligheden for at ligge og snue hele dagen for jeg tror nok hestene ville være ret trætte af først at få morgenmad f.eks. kl. 15 smiley

Selvfølgelig er der da nogle dage - eller perioder hvor jeg bare ikke rigtigt gider ride..
    Mest fordi det nemt bliver ensformet...
    Vi bor ud til en stor vej og Kalista er ikke trafiksikker endnu, så ofte bliver det bare til dressur på banen..

I går aftes red jeg dog uden sadel på hende for første gang.. Det var vildt underlig og det tror jeg også hun syntes.. Men det så da ud til hun nød det...
    Desværre tror jeg hun er ved at blive syg for selvom vi kun red dressur i en halv times tid pustede hun var helt vild og længe da vi var færdige...
    Den hest jeg har opstaldet er snot forkølet og det tyder desværre på alle mine hyppere er blevet smittet...

Bagefter red jeg en aftentur på Kat-o...
    Det var skønt.. Vejret var herligt og der var ikke specielt mange fluer og myg..
    Kat-o nød det vildt meget og ørerne var bare rettet stift fremad..
    Desværre begyndte hun at hoste da vi var nået halvvejs..
    Ville ellers have travet lidt, emn det blev så ikke til noget..
    Hun er nok også smittet...

Men det var alligevel en skøn tur - lige sådan en man har brug for til at klare tankerne lidt..

• #23   9. jul 2006 Er klokken 12, er det vist oz på tide....

• #24   9. jul 2006 Jeg vil hellere end gerne ud til hesten.
    Kunne jeg bo derude gjorde jeg det!
    Og hvis kl. var 12?! Var jeg også den der var smuttet ud af døren =)

Kommentér på:
et enkelt spørgsmål om dig og din hest

Annonce