{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stald Søndervang :)
  • #1   28. jun 2011 Det er en lille og hyggelig stald. har selv haft part derude. men der dog ikke folk hele tiden

• #2   28. jun 2011 Ja, jeg synes nemlig også det ser kanon hyggeligt ud smiley

• #3   28. jun 2011 pippi. men det var ikke særlig lang tid

• #4   29. jun 2011 Tror det er smag og beha hvad man synes om stedet. Personligt ville jeg ikke ha min hest opstaldet der, pga omgivelserne med den hest jeg har. Men tror da det fint nok. Men jeg ville personligt mangle en ride halv og ordenlig ride bane og nogen marker som ikke lå lige ud til stierne. Så det sikkert et godt sted, men omgivelse mæssigt, så Villr jeg ikke stå der :),.. men stod du ikke på mm horses Maja smiley ?

• #5   29. jun 2011 hej smiley jeg er på stald soendervang til dagligt, har dog ikke opstaldet nogen hest da jeg solgte min egen for et stykke tid siden. ved ikke hvor jeg skal starte, jeg har hængt fast på gården i snart 7 år nu tror jeg det er ved at være, og jeg kan sige dig der er sket ting. Det kan godt være vi ikke har nogen ridehal lige nu, men den ligger jo lige vedsiden af ridebanen klar til at blive sat op, så kender du noget arbejdskraft ku' det være super godt + så er der jo en halv dressurbane som skal gøres færdig ;)- Gården har også i tidensløb fået lejet flere marker, for at det bliver nemmere at holde smat og mudder væk, men dem har du jo set har jeg hørt smiley

- vil man være en del af fællesskabet, så bliver man det! vi holder ingen ude og forsøger selvfølgelig at alle får deres mening ud, så alle har det godt.
    jeg har været super glad for at have min hest der, og kommer der endda stadig - uden hest smiley

• #6   29. jun 2011 Jamen det lyder jo fantastisk smiley Bare rart at høre nogle meninger om stedet, inden jeg beslutter mig smiley Sådan så man har flere 'øjne' på.. smiley

Simone: Jo - men har brug for at kunne motione Kavello om vinteren. Han klarer ikke endnu et år uden motion. På søndervang kommer der snart åben ridehal op - inden vinter - og ellers kan jeg ride Kavello på stierne, som jo bliver ryddet. Ude ved M og M horses, er det helt fantastisk, og Kavello trives - men det nytter jo ikke, når jeg ikke engang kan ride en tur om vinteren pga sne og is.

• #7   12. aug 2011 Maja:
    sorry jeg blander mig, men vil blot sige at en åben hal altså ikke bliver til at bruge til vinter, da bunden vil fryse smiley

• #8   16. aug 2011 nej det vil den ikke maria
    for ingen vandpytter ingen frostpytter

men den vil som ALLE andres naturligvis fryse hvis temp dykker dybt

Kommentér på:
Stald Søndervang :)

Annonce