Gør det selv projekt - Dual Aktivering (tilbehør) {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Ville lige vise mit lille gør det selv projekt frem
Har længe været på udkig efter kegler jeg kan bruge til Dual Aktivering i gul og blå,
meen det koster mindst 40 kr STYKKET. Lidt pebret
Nå men idet jeg udvider min horisont lidt ser jeg at Jem og Fix har tilbud på murerspande! AHA! Jeg køber 20 stk. til 90,50 kr.
skal lige love for at ekspedienten kiggede undrende på mig da jeg kom slæbende med 20 spande... fnis
Derudover har jeg købt alm hvid vægmaling til 70 kr, og spraymaling (2 dåser) til 80 kr ialt.
Mine spande /kegler har fået 2 gange med hvid maling, de skal jo lige grundes.
Og 1 gang spraymaling indtilvidere.
Så indtilvidere har én spand/kegle kostet mig 12,02 kr.
Og en færdiglavet kegle kan ikke købes til under 40 kr.
Det kalder jeg at spare penge
hihi
Nu mangler jeg kun at finde noget billigt vandtæt/vandafvisende stof/bruseforhæng så jeg kan komme igang med at sy mine Dual Aktiverings bomme!
Jeg var så heldig at ejeren hvor Kurt står, lige havde en skumgummi madress som skulle smides ud
http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=319650
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 766
Læste lige i albumet hvorfor du har malet dem gul og blå. Vidste ikke at heste kun så de 2 farver...
Men er noget spændt på om du får begge hjernehalvdele til at samarbejde
Tror du at den form for hjernegymnastik får hesten til at slappe mere af da den får en indre balance? Jeg kan ikke helt se hvordan dette skulle gøre nogen forskell men er meget spændt på at høre om det har nogen effekt.
feb 2009
Følger: 549 Følgere: 593 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 1.587
Puha, gid jeg var så kreativ
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 11
Vil du ikke uddybe det der Dual Aktivering lidt, evt gerne nogle billeder. Jeg ved ikke hvad det er, men det lyder interessant. Flotte spande:)
Gør det selv projekt - Dual Aktivering (tilbehør)