{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALLE se her... Retningslinjer!
  • #1   9. jul 2006 jeg vil egentligt gerne vide hvorfor det er så vigtig at poste tingene de rigtige steder? jeg har aldrig selv postet noget forkert men jeg kan ikke se hvorfor det er så stort et problem...

• #2   9. jul 2006 Primært fordi, der bliver oprettet alt for mange indlæg alt for hurtigt.

Mange af disse indlæg handler "bare" om udfordringer, stemmer, kommentarer og lignende.

Ved at holde de samme emner inden for samme indlæg, undgår vi at alle indlæggene forsvinder fra forsiden alt for hurtigt.

Egentlig kan jeg slet ikke forstå, hvorfor det er ikke logisk for alle?

• #3   9. jul 2006 jeg kan godt forstå det med genpostning men kan helt ærligt ikke se det store problem i at en person skriver om hun foreksempel har været til stævne i general diskution i stedet for den der er til stævner... det kan jeg helt ærligt ikke se der kan være det helt store drama i...

• #4   9. jul 2006 Jamen det har jeg da heller ikke på noget tidspunkt nævnt???

Jeg snakker om prmært om udfordrings-tråde, da der lige er nogle der har skrevet til mig, hvorfor jeg skrev, at jeg havde ledige udfordringer, i en tråd en anden havde oprettet om emnet.

• #5   9. jul 2006 jeg skriver bare om den gamle tråd du henviser til ;o) beskylder skam ikke dig for noget...

• #6   9. jul 2006 Det var kun pga. den der 10-regel, at jeg valgte at vise netop dette indlæg igen.

• #9   10. jul 2006 * Julie - Medhjælper hos Vodagergård *

Som sagt... Så synes jeg det bør gælde for alle... Den ene dag var der her under Generel Snak 3 indlæg, der ordret havde det samme indhold, og de blev postet lige efter hinanden. 2 af dem af den samme bruger... de blev ikke slettet, til trods for at alle tre HA'ere var på, mens de lå på den første halvdel af den første side...

• #10   10. jul 2006 Men jeg må ærligt indrømme at der mangler en konsekvens af ikke at overholde reglerne 8-(

• #11   10. jul 2006 tror ikke det hjælper at blive ved med at henvise til det indlæg. Folk der er ligeglade med reglerne læser det ikke lige meget hvor mange gange man skriver det, desværre smiley

Som camilse siger burde der virkelig være en konsekvens når reglerne bliver overtrådt gang på gang!

Personligt synes jeg at indlæg som:
    "skal vi stemme i hinandens udfordringer" og
    "nye billeder" burde være ulovligt at oprette. Så har man noget at forholde sig til i stedet for at nogen "ikke kender reglerne" eller "kommer til".......sagt med andre ord: hårde straffe for dem som overtræder reglerne!!
    Tror det er det eneste der virker på længere sigt

• #12   10. jul 2006 __PRINCESS__ J

Det var netop konsekvens jeg forsøgte at få indført i min tid... Sådan som det er nu, er det faktisk "ok" at skide på reglerne...

Kommentér på:
ALLE se her... Retningslinjer!

Annonce