{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.815 visninger | Oprettet:

læderstøvler - Petrie vs. Cavallo {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg skal til at købe nye støvler og kan ikke bestemme mig for hvilken jeg skal vælge...
de modeller jeg har snævret mig indtil nu er hhv. Petrie Perfect og Cavallo Grand Prix Plus..

har du erfaringer med den ene eller den anden eller begge, vil jeg gerne høre lidt om disse, kvalitet, komfort osv.

mine "krav" til en støvle:
kvalitet(lang levetid)
klassisk
elegant
komfortabel
bedst til prisen

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læderstøvler - Petrie vs. Cavallo
  • #1   4. jul 2011 Kan varmt anbefale Cavallo Grand Prix plus!
    - De er virkelig behagelige at ride med og super nemme at både få af og på smiley
    Mht. til kvaliteten er den i top og jeg synes støvlen er pengene værd!
    Dog skal det siges at der ikke gik mere end 14 dage, da lynlåsen var gået i stykker, men heldigvis har reperationen holdt i 3 år.



  • #2   4. jul 2011 jeg ville også vælge Cavallo Grand prixen da det er en vild lækker støvle.

  • #3   4. jul 2011 Jeg har selv Cavallo Grand Prix Plus og har haft dem i tre år nu. De er flotte, sidder godt og er lette at få af og på. Desuden ses mine næsten ikke brugte ud. Pudser dem også hver gang jeg har redet, men de læderet er flot og bliver ikke grimt. Har ikke er erfaring med Petrie støvler smiley

  • #4   4. jul 2011 Jeg havde et par petrie en gang.. Aldrig jeg har haft ringere støvle..
    efter 3 måneder hvor de kun var brugt til ride brug, og gået med fra stalden til ridehuset og tilbage igen, der skulle sålen skiftet, fordi den var gået løs..
    Fik skiftet og efter 5 måneder skulle hælen på den anden støvle så skiftes..

    Havde dem i lidt over 1 år, på den tid fik jeg skiftet lynlåsene 3 gange.. Spild spild spild af 3.400 kr for et par støvler.


  • #5   4. jul 2011 Jeg har fået skiftet min ene lynlås i dette år, ellers har jeg ingen problemer haft med dette smiley

  • #6   4. jul 2011 cavallo... til hver en tid... og tag til tyskland ved duus og køb dem... det er næsten halv pris af herhjemme

  • #7   4. jul 2011 Jeg rider i petrie og har gjort det siden jeg fik mine første læderridestøvler og jeg er super tilfreds med mine. Synes de giver en god støtte og jeg har ikke på nogen måde haft problemer med holdbarheden. smiley

  • #8   4. jul 2011 Er lidt træt af min eCavallo Grand Prix støvler, synes ikke de sidder særlig pænt og glider en del ned mens jeg rider.
    Har et par De Niro boots, de er super gode! Og så har ejeg lige bestilt et par König Favorit, dog i kalvelæder, med 7 cm bue og lynlås foran. Koster 5300,-, glæder mig mega til at få dem!


  • #9   4. jul 2011 Jeg har både Cavallo og Petrie.
    Jeg må indrømme at jeg udseendemæssigt synes bedst om Petrie. Men Petrie er bare MEGET stive og er svære at ride/gå til. Hvor derimod Cavallo hurtigere bliver "blød" i læderet.
    Men jeg holder rigtig meget af begge støvler. Så jeg kan anbefale begge dele.


  • #10   4. jul 2011 Vi har snart prøvet mange forskellige til min datter som vokser og vokser. Holdbarheden hos Petrie synes jeg er helt enorm, kender flere som har haft deres støvler i 6-7 år. Og netop at det er en stiv støvle med plads omkring anklen giver en rigtig god støtte, men kan være lidt av at ride til. Petrie Perfekt går man ikke galt i byen med og ingen dumme lynlåse der sætter sig fast, synker med ned og går i stykker.


  • #11   4. jul 2011 Har haft mine Cavallo grand prix plus et års tid nu, og der har indtil nu intet være at klage over. Er super glad for dem, og kan varmt anbefale dem!
    Kan generelt anbefale cavallo :o)


  • #12   4. jul 2011 Cavallo! smiley

  • #13   10. jul 2011 så endte det med at jeg bestilte et par König favorit. så hverken cavallo eller petrie... men ellers tak alle sammen

  • #14   10. jul 2011 Anna: Hehe (forhåbenligt) godt valg, får mine i næste uge igen, så håber jeg de er gode smiley

  • #15   10. jul 2011 Trine: hehe, ja det må vise sig, synes bare det er træls der er så lang ventetid smiley
    mine bliver så kun med 6 cm bue, mine ben er ikke ret lange, men også i kalv.
    men har kun fået godt at vide om königs!


  • #16   10. jul 2011 Lækkert smiley
    Har valgt med 7cm fordi mine ben er korte og gerne vil have et længere look, tog dog ikke 8cm da det ville blive lidt voldsomt smiley
    Fik du dem også lavet ved L.Simonsen? smiley


  • #17   10. jul 2011 ja, joan er rigtig sød til det. og så havde katrine forleden sagt til mig at det var en rigtig god støvle.. hvor længe skal du vente??

  • #18   10. jul 2011 Ja Joan er super sød og , forhåbenligt, god til det.
    Jeg skulle vente 8 uger, bestilte dem d. 23. maj. så de kommer FORHÅBENLIGT på næste mandag smiley Synes jeg har ventet meget meget længe smiley


  • #19   10. jul 2011 nååå okay, så har du også været noget før ude.. jeg løber lige ind i ferien... Øv.men sådan er det jo. så jeg får dem først engang i september.

  • #20   10. jul 2011 Øv øv, men også næsten lige så lang tid som min venten smiley Håber virkelig ikke jeg er ramt ind i at König holder ferie, Joan sagde godt noget om det, men også, at jeg måske var så tidligt ude, at jeg kunne nå det inden deres sommerferie smiley

  • #21   11. jul 2011 XXX krydsrer fingre for at du når det. smiley vil du så ikke skrive når du har dem om de virkelig er så gode som de siger?? hihi, altså hvis det er inden ferien...

  • #22   11. jul 2011 Jo skal prøve at huske det smiley

  • #23   22. jul 2011 Så ENDELIG, i onsdags fik jeg beskeden om, at jeg kunne hente støvlerne! Faktisk ret præcist 8 uger efter bestillingen, 2-3 dage over tiden. Dog var jeg til stævne den dag, og Joan skulle på ferie dagen efter og en uge frem, så kan først hente dem på onsdag! Tror ikke jeg kan vente længere ny smiley

Kommentér på:
læderstøvler - Petrie vs. Cavallo

Annonce