{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Wintec 500 vs Isabell Werth {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have en ny sadel til min hest, da jeg med min sygdom ikke længere kan ride i min bomløse.

Valget står mellem en hel ny Wintec 500 (ny model) mod en brugt Wintec Isabell Werth.

Hvad ville I vælge?
Jeg har brug for knæstøtte og et ok sadeldybde. Fået anbefalet begge sadler. Det er vigtigt for mig at jeg selv kan skifte kopjern, da jeg har en hest, som er forskellig mellem sommer og vinter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wintec 500 vs Isabell Werth
  • #2   11. jul 2011 hej jeg vil sige man sidder super godt i Wintec Isabell Werth.
    jeg har selv en Bates Isabell Werth og den er jeg super glad for..

• #3   11. jul 2011 Jeg har godt nok ikke prøvet en Isabell Werth, men kan bestemt anbefale en Wintex 500. Den er super god smiley

• #4   11. jul 2011 Jeg har haft en Wintec Isabell werth. Og den er super! Kanon knæstøtte (man kan jo selv bestemme størelsen). Dejlig dybt sæde. Og så er det nemt at udskifte copjern. Jeg solgte den, da den slet ikke kunne tilpasses min hest. Men den kan jeg godt anbefale. Har også haft en wintec 500 til min pony, den var ikke lige så godt som isabell werth!

• #5   11. jul 2011 Jeg tænker bare at hvis jeg skal have en isabell werth skal den være brugt, da jeg max har 4-500 ligenu til sadel, - og hvad så med garanti? Det er der jo ikke rigtigt - mens jeg kan købe en ny Wintec 500 til 4100 i Tikarideudstyr, hvor jeg endda kan køre min hest ud og prøve den.. Og så er der 10 års garanti...?
    Men det kommer jo an på hvor forskellig de er at sidde i..

• #6   11. jul 2011 Min brugte Isabell Werth skulle gerne være i Tika nu faktisk. Den er i rigtig pæn stand. Jeg ved selvfølgelig ikke om den er blevet solgt, men jeg solgte den til dem for et par måneder siden smiley

• #7   11. jul 2011 Men kan da godt se hvad du mener med pris forskellen. Wintec 500 er også udemærket hvis man har den store knæstøtte i. Jeg sad bare bedere i werth. Men det er jo også forskelligt fra person til person smiley Jeg har prøvet dem begge, og kan egentlig ikke rigtig påpege noget.

• #9   11. jul 2011 Louise: Den er i hvertfald ikke under brugte sadler på deres hjemmeside..
    Men hvad er forskellen på sadeldybden, eller hvad man nu siger mellem de 2 sadler?

• #10   11. jul 2011 Hvorfor 500'eren Sabina? Altså begrundelse smiley

• #11   11. jul 2011 Man kommer længere ned og side i Isabell Werth fordi den har et dybere sæde. Det er svært at sige helt præcist hvorfor, men jeg sad utrolig godt i Werth smiley

• #12   11. jul 2011 Jeg er skam også sikker på at man nok sidder bedst i en Werth - men tænker lidt hvad det smarteste er, når valget står mellem en brugt sadel mod en ny 500?.. (Garanti og sådan noget)

• #13   11. jul 2011 Jeg tror det er bedst du simpelthen kører ud til Tika og prøver dem begge to. Og så se ud fra hvilken der ligger bedst på din hest, og hvad for en du sidder bedst i. Tika kommer i øvrigt også ud. Det fik jeg dem til. Og detvar super!!! Det kostede ikke særlig meget. Og der har de de salder med som du ber dem om at tage med smiley

• #14   11. jul 2011 Ja, det har jeg set at de gør smiley Egentlig lidt smart..

• #15   11. jul 2011 Jeg har en isabell werth til salg og du kan self prøve den, forskellen mellem en 500 og en isabell er at isabell er dybere og der er mere støtte i isabellen... der er godt nok ikke garenti bevis på min...

• #16   11. jul 2011 Pas på med at købe brugt letvægts sadler, er de blevet tab bare én gang, eller har fået stød på anden måde kan de være skæve, hvilket hverken er godt for din eller hestens ryg ..

Min veninde har skadet ryg efter tidsupunkt (meget alvorligt, og er nu invalid pensionist) hun kan kun ride med Isabell werth, da den giver hende optimal støtte, og mindsker bump pga dybden .. Har selv prøvet den, og er selv ved at spare op til den. Så kan klart anbefale den! Har dog ikke prøvet 500 ..

• #17   11. jul 2011 Tidspunkt=rideulykke .. iPhone stavekontrol ;D

• #18   12. jul 2011 Har en wintec isabell werth og jeg elsker den! Hvis jeg skulle have en ny sp skulle det være den nye model af dem smiley

• #19   13. jul 2011 Isabellen har et dybere sæde en 500en.

Det er begge to rigtig fine sadler.

Prøv evt at åbne disse to link og skift imellem dem så kan man hurtig se forskellen... Det er dog den nye model isabell

(link fjernet)
    (link fjernet)

Jeg synes personligt du skal få en ud eller køre ud til Tika så du kan prøve og RIDE i begge sadler og få tjekket om begge modeller overhovedet kan ligge på din hest.
    Man bliver nogle gange overrasket når man kommer i en sadel og synes du skal ofre de penge det koster at prøve dem begge.

Kommentér på:
Wintec 500 vs Isabell Werth

Annonce