{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af strigler oll.
  • #1   13. jul 2011 Mine plejeprodukter i en striglekasse og mit skab. Mine gamacher og klokker i en spand og mine strigler i en strigletaske. Underlag, bandager og tæpper i to store plastic kasser fra ikea og har der hvor jeg har hest har vi så en dækken hænger til rådighed der har jeg mine udedækkener hængene.

  • #2   13. jul 2011 Strigler og plejeprodukter er sammen i striglekassen, opdelt af en lille ruminddeler

  • #3   13. jul 2011 Jeg har et stort klædeskab ude i stalden med en masse hylder i, der står alle min plejeprodukter og lign. som hovfedt, hovolie fluespay osv.

    Mine strigler har jeg i min strigle kasse fra kieffer.

    Og mine klokker er i en grønkasse inde i mit skab, mine gamacher er i en sort kasse inde i mit skab, mine bandage underlag er i en blå kasse i mit skab og mine bandager ligger i sådan nogle plastickhylster i en hvis kasse i mit skab smiley
    Jeg er et kæmpe ordensmenneske og kan ikke holde ud hvis jeg ikke har mine ting i system smiley


  • #4   13. jul 2011 Mine plejeprodukter er i forskellige kasser i mit skab, enkelte ligger i striglekassen, hvor striglerne også ligger.
    Mine gamacher har jeg i en Back on Track bærepose smiley Bandagerne ligger også i en kasse i skabet smiley


  • #5   13. jul 2011 Vores elevheste har hver deres striglekasse, en plastikkasse fra ikea sådan lille gennemsigtig en. Alleplejeprodukterne ligger også i sådan en. Selv har jeg strigler i en striglekasse og plejeprodukter jeg ikke bruger hverdag i mit skab (tør-shampoo, læderfedt, lædersæbe, shampoo osv.) mens f.eks skinhealer er i min striglekasse smiley

  • #6   13. jul 2011 Hej.
    Jeg har et dejlig stórt skab til mine ting, men de strigler og andet, som jeg bruger hver dag, ligger i en slags strigletaske som ligger lige for, og som jeg kan have med over skuldren, hvis vi går ud og strigler.
    Plejeprodukter og andet som jeg ikke bruger hver dag, står i kasser i skabet.


  • #7   13. jul 2011 ok Striglerne jeg bruger dagligt er delt op i vinter, fældnings periode og sommer/efterår. Men in daglig strigle taske er en Eskadron choco petrol smiley Og der kan være MEGET i den den indholder flere forskellige strigler og showshine og diverse cream der bruges her til sommer.. Men mine klokker og handsker er også i den. Men jeg har lige lavet en plast kasse med syge tinge og creamer som ikke bruges ofte. Men vil dog gerne have en større en. Min gamle store strigle kasse indholder alt shampoo sæson striglerne og alt muligt jeg ikek bruger. Og så har jeg en hø pose til min longerings system og ekstra sadel tilbehør og diverse andre ting. Og så en flet kurv til Heste passet læder pleje og min ridehjelm.

    og det er fordelt på 3 hylder smiley


  • #8   13. jul 2011 Strigler: i en strigle taske
    Plejeprodukter: i en kasse på hylden
    Gamacher: i en stor plastikspand i bunden af skabet
    Klokker: i en anden stor Spand i bunden af skabet


  • #10   13. jul 2011 jeg har mine strigler og meget til markus i en alm. sort spand som er i hans skab men hvis de ikke kan være i spanden er de smidt ind i skabet et sted smiley
    kaspers ting er hjemme og ja lidt over det hel må jeg sige, enten i værkstedet, under halvtaget eller ja selv inde i stuehuset( ting som bidestop, showshine osv. som ikke så godt tåler frost om vinteren har jeg inde i vores bryggers)
    jeg har ikke meget orden i mine ting det vil jeg godt indrømme smiley


  • #11   14. jul 2011 Jeg har noget lignende denne, bare i et andet mærke:
    http://www.comparestoreprices.co.uk/images/unbranded/b/unbranded-black-and-decker-mastercart-toolbox.JPG

    De er todelt. Øverst har jeg strigler, nederst har jeg gamcher, ekstra grimer og hovfedt.

    Plejemidler har jeg i min gamle striglekasse, som står ude i staldskabet.


  • #12   14. jul 2011 klokke rog gamacher i en gammel striglekasse, strigler i en spand, plejeprodukter og løse småting i kasseri skabet..

Kommentér på:
Opbevaring af strigler oll.

Annonce