{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opbevaring af strigler
  • #1   5. mar 2022 Jeg har strigle taske, de andre heste i stalden har tasker og kasser, den ene har en spand ??

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   5. mar 2022 Jeg har haft begge dele, men syntes klart at en kasse eller spand er at foretrække, da den er nemmere at rengøre og ikke bliver så klam smiley

  • #3   5. mar 2022 Jeg foretrækker en kasse

  • #4   5. mar 2022 Foretrækker helt sikkert en kasse. Gerne en der kan holde til man sidder på den smiley

  • #5   6. mar 2022 Jeg bruger en kasse og som en anden nævner, gerne en man kan stå/sidde på.

    Jeg hader at der kommer unødig skidt ned til mine strigler, hvorfor de også altid rengøres for hår og skidt efter brug smiley


  • #6   6. mar 2022 Jeg har en gammeldags værktøjs kasse sådan en af jern. Hvor der et rum i bunden, også to “hyller” i hver side, når man lukker den op.

    Den er stabil og går ikke sådan lige i stykker, selvom hesten kommer til at sparke til den.

    Dog har jeg høstet en del smil, når jeg ankommer med hesten i den ene hånd og min jernværktøjskasse i den anden.


  • #7   6. mar 2022 jeg har en waldhausen striglekasse

    Men føler ikke jeg er glad for udseende kvalitet i forhold til pris og opbygningen mere


    så skal have fundet en anden kasse når den her er slidt helt i stykker



  • #8   6. mar 2022 En (maler)spand med låg - fungerer upåklageligt, kan tømmes og vaskes - og bortskaffes på losseren, hvis den går i stykker. En ny koster gratis…

  • #9   6. mar 2022 jeg har en strigle taske.. det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort for over 10 år siden(tror jeg), den er nem og have med rundt, har et stort rum, plus en masse små rum rundt om med plads til alle de mindre ting.. kan have alt i den næsten.
    lige pt kan jeg have både trækketorv, kapsun, og longe i den over i striglerne når jeg skal transportere det fra sadelrummet og op til hestenes striglebom.
    den er nem og gøre ren, og jeg har hænderne fra(den hænge på skulderen) til at have andre ting i hænderne..
    har endnu ikke fundet noget negativ ved den, simpelthen det bedste køb jeg nogensinde har gjort(gav 100 kr for den i herning)


  • #10   7. mar 2022 Jeg har en flex spand. Deter så dejligt nemt bare at kaste ting i og så er den nem at have med rundt. Spanden indeholder også træktove, stævnenummer og sporer, og når jeg skal afsted til stævne, kan min hjelm og trensen også smides deri smiley


  • #11   10. mar 2022 Jeg har både en hård kasse (man kan stå på, god når man skal flette eller klippe), en taske (god til transport) og så en vogn fra Ikea som er rar lige at kunne køre frem tilbage i stalden ??

Kommentér på:
opbevaring af strigler

Annonce