{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

hans led ''knækker'' {{forumTopicSubject}}

min 2 års plags led ved bagbenet er begyndt at sige knæk lyden, når han går. det er dog kun hvis han går frisk fremad at man kan hører knækket. jeg har prøvet at strække ben på ham, dog finder han sig ikke i det helt endnu. Men efter hvad han vil tillade mig at gøre, så hjælper det ikke rigtigt.

Han går på døgnfold, og bevæger sig meget. Han er meget aktiv og elsker at lege, og drøne rundt på folden..

Det virker ikke til at genere ham på nogen måder..

Hvad kan dette være? Skal jeg få en dyrlæge til at kigge på det, eller er det meget normalt? Har i eventuelt nogen metoder jeg kan forsøge mig med at prøve? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hans led ''knækker''
  • #1   17. jul 2011 det sidder forresten oppe af ved slutningen af benet, det er dog svært at hører hvor, men ikke helt nede ved benene, men længere oppe. (håber i forstår hvad jeg mener) smiley

• #2   17. jul 2011 Det gør min vallaks bagknæ også.. Han er dog 14 -snart 15 år gammel..
    Jeg har i samråd med min dyrlæge besluttet at sætte ham på MSM-pulver for at se om det kan have en virkning smiley

Håber da det går over på din når den er så ung..
    Held med det

• #3   17. jul 2011 det kan også være mus

• #4   17. jul 2011 hvad er msm pulver? altså hvad gør det af gavn? smiley

• #5   17. jul 2011 Det er noget der understøtter sener og led og som min dyrlæge lagde det ud, så "smører" det nærmest hestens led og derved får hesten lettere ved at bevæge sine led, hvis det er dem der klikker smiley

Men jeg har ikke sat mig så meget ind i det endnu, så er ikke 100% sikker på at det kan hjælpe smiley
    Du kan prøve at læse om det på nettet smiley

• #6   18. jul 2011 2 af mine friesere har haft det samme og det er ofte unghest som kan vokse sig fra det. Det er nogle ledbånd som holder leddet på plads som er for slap eller for kort i den ene side og så hopper ledet lidt ud af sin plads og ind igen. De fleste vokser sig fra det men ellers kan en lille operation ordne det. Dyrlægen har fortalt mig at det ikke er noget der gør ondt på hesten

• #7   18. jul 2011 min fjolle begynde også på det i vinter og fik så min dyrlæge til at se på det og han sage at der ikke rigtig er noget at gøre ved det, men man kan prøve at give den noget som styrker ledbrusken i en periode på en 3 måneder, men det er ikke sikkert at det vil virke.....
    hvis man vil prøve dette er den beste ide at få din dyrelæge til at gi dig det da der findes 1000 forskellige produkter og langt fra alle indeholder overhovedet noget som er testet posiktivt på at det virker på det...

Kommentér på:
hans led ''knækker''

Annonce