{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Partannonce - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Yes, hvordan formulere man bedst sådan en?
Hvad skal der skrives? Skal man fortælle om ens personlighed, hvilke erfaringer med heste, hvad man tidligere har redet på? Hvad man forventer?

Er det en fordel at fortælle man har haft samme part i 5år? Skal man lade være med at nævne mindre prangende stævneresultater ( fx. en LX på en rideskole hest for 7år siden som det eneste ).

Fortæl fortæl :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Partannonce - hvordan?
  • #1   30. jul 2011 Jeg tror det kommer an på hvilken type hest du søger.
    Hvis du "bare" søger en hygge-skovturspart, så er dine stævneresultater (eller mangel på samme) ikke vigtige.
    Hvis du søger en stævnehest, er det nok mere relevante smiley
    Som hesteejer ville jeg gerne høre noget om hvilken tilgang du har til træning (f.eks. om du plejer at bruge godbidder - positiv forstærkning), og hvilke forventninger du har til ejer/hest, samt hvilke forventninger de kan have til dig.
    Meget generelt, men håber det kan bruges, det var det jeg som hesteejer gerne ville høre om i en partannonce smiley
    Held og lykke med det smiley

• #2   30. jul 2011 Jeg tror bare du skal skrive det, som det er - selvfølgelig ikke hele din historie med heste, men det, som er væsentligt =)

At du har haft den samme part i 5 år, tyder jo på at du er en ret stabil person, hvilket jo er et plus for mange.

Hvis du ikke er stævnerytter, så er det vel lidt lige meget om du har startet mindre end det du måske kan? Jeg er feks opvokset med heste, har haft Taura siden hun lå i hoppens mave og nu er hun otte - vi har stillet op til 2 stævner - så det siger jo ikke alverden det med stævner =)

Desuden vil en seriøs ejer, jo nok gerne have du prøver hesten for at se hvad du reelt kan alligevel =)

I din annonce er det nok vigtigt at skrive hvad du søger (og måske hvorfor), hvad du vil med parten, hvornår, hvor meget osv =)

• #3   30. jul 2011
    Se.. Hvad jeg søger er jo skide svært - for jeg er ret åben på det plan.

Om hesten er 4 eller 34 er ret ligemeget, bare den er opretstående og kan gå fremmad. Om den går dressur på LA eller har prøvet det en gang for 5år siden og ellers kun været på tur, det er for mig ret ligemeget.

Det det er vigtigst for mig er flexibilitet... At jeg ikke SKAL komme mandag og torsdag og evt. kun må komme der.
    Jeg har brug for at kunne blive væk i 1-2 uger men også ride 2-3 dage i træk...

• #4   30. jul 2011
    Når jo, og om jeg er stævne rytter?
    Hvis hesten ikke kan starte stævner, man ikke har mulighed for det ( for lang tild, ingen steder eller sådan ) så er det ret ligemeget, men er der mulighed for det, så hvorfor ikke?
    Så igen... Vældig åben.

• #5   30. jul 2011 Det tror jeg bare du skal nævne =)

Alle de ting her du har nævnt - prøv at sammenfatte det sådan lidt kort og kontant, så tror jeg du er ved at have din annoncetekst =)

Kommentér på:
Partannonce - hvordan?

Annonce