{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bløde koder - betydning?
  • #1   4. aug 2011 Eller der står kun en blød kode ved venstre bagben ?

• #2   4. aug 2011 Det kommer meget an på hvor bløde de er smiley Jeg har en veninde der rider normalt på sin (LA) men hun springer dog ikke, da det belaster lidt mere. Desuden er der nogle der hellere vil have en hest med lidt bløde koder da det nogle gange for gangen til at virke mere elastisk.

Men hvis den har meget bløde koder (bjørnefod) ville det ikke være smart at ride denne, da bløde koder belaster senerne mere smiley
    Når den nu er 3 år kan nu nok ikke gøre noget ved det.
    Nu skriver du at den kun har ''en'' blød kode. Jeg kunne godt forestille mig at hvis den står lidt blødere på den ene end den anden, vil den måske stå lidt skævt hen over krydset og måske slide sig skæv?

Men jeg er ''desværre'' ikke dyrelæge, så hvis jeg var dig, og int. i hesten ville jeg få dyrelægen til at vurdere om det er noget der vil have nogen betydning for brugen at hesten smiley Om det er dumt at købe en med bløde koder? Det kommer helt an på hvor slemt det er.

• #3   4. aug 2011 Min hest har bløde koder på begge bagben, og dette har in gen betydning for hende.. rider hende uden problemer, og hun har aldrig været halt i de år jeg har kendt hende.. hun er 16 år.

men tror man skal være lidt ekstra påpasselig med at købe en hest med bløde koder da det godt i nogle tilfælde kan have betydning for ridebrug.

Kommentér på:
Bløde koder - betydning?

Annonce