{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke ting?
  • #1   6. aug 2011 Jeg rider i en Isabell Werth Wintec. Min hest havde sådan en da jeg købte ham og da den lå godt på ham, valgte jeg at købe sådan en til ham.

Jeg rider ikke med bid, så kan ikke svare på næste spørgsmål smiley

• #2   6. aug 2011 jeg rider helst uden sadel, fordi jeg kan lide at have total kontakt med min hest

rider jeg med sadel har jeg en bomløs fra barefoot

jeg bruger hackamore, fordi jeg er doven

• #3   6. aug 2011 Rider i en stübben, men drømmer vildt om en wintec Isabell werth, da jeg føler jeg sidder meget dybere i den og har rigtig god kontakt mellem hest og sæde.

Rider med tredelt bid, fordi det har jeg altid gjort :S ved ikke så meget om selv bide, men ved hvordan jeg bruger det/ikke bruger de på min hoppe ..

• #4   6. aug 2011 Rider i bomløs sadle en barefood london, hesten har en "slidt" ryg pga. løb, den er mest skånsom for ham!

Rider bidløst, har altid redet med bid, men da jeg prøvede bidløst og han gik ligeså godt, hvorfor så ikke ride uden!

• #5   6. aug 2011 Wow, en ud af 4 rider med bid. smiley

• #6   6. aug 2011 Jeg rider i en Stübben Tristan DL
    Det gør jeg fordi den passer både min mås og hestens ryg rigtig godt.
    Personligt bryder jeg ikke om sadler som er alt for dybe og har stooore knæpuder, så Stübben sadler er lige tilpas smiley

Min hest går med et helt alm. 2-delt tykt trensebid. Har aldrig brugt andet på ham, for dette fungerer fint og han virker til at trives godt med det.
    Da han var kørehest (hos tidligere ejere) gik han med noget skarpere bid, men det er der ikke grund til, nu hvor han bruges som ridehest.

• #7   6. aug 2011
    Når jeg endelig rider med sadel rider jeg i en kombineret hubertus sadel da den egner sig bedst til tur ridning.
    Ellers rder jeg uden sadel hvis turene er under 1½ time.

Rider ikke med bid - rider med hackamore.
    Af ren dovenskab og ser ikke nogen grund til at proppe bid i munden på dyret for at ride tur.

• #9   6. aug 2011 Desværre var det eneste der kunne tilpasses det sadelumulige ponydyr en OS Dynamic T sadel, men når nu det skulle være er det jo godt det er en vidunderlig sadel.

Dressurtræning foregår med 3 delt muffebid, der ligger dejlig roligt i munden på ham.

Dressur er altid med bid men hygge kan sagtens være både uden bid og sadel også hyggespring uden

• #10   6. aug 2011 Har en Wintec Isabel Werth dressursadel, En Wintec pro springsadel og en ældre wintec 500 kombi. Skal bruge sort kobjern i alle da det passer mine heste bedst. Har også prøvet en kentaur madea(tror jeg nok) men den sad jeg ikke godt i og den lå hellere ikke vild godt.

På min araber blanding rider jeg med et type 2 tredelt bid fra HS. Er super glad for det, hun er næsten holdt op med at række tunge nu.
    I dressur på min NF rider jeg også med type 2 tredelt bid fra HS, i spring rider jeg med et tredelt bid med "stanglås" men er begyndt at prøve og ride med HS bidet i spring også.

I hygge rider jeg med og uden sadel og med/uden bid .. =D

• #11   6. aug 2011 Baby hingst:
    Hvilken sadel rider du i, og hvorfor?
    Equipe Expression spring sadel, fordi den er fantastisk og tillægger sig til hesten smiley
    Wintec Isabel Werth dressur sadel, fordi det skulle være en wintec, og den passede ham smiley

Hvilket bid bruger du, og hvorfor?
    3-delt muffe bid, fordi han kun er 4 og må ikke starte stævner med andet, så heller ikke vænne ham til at ride med et skarpere til hverdag.

Apollo:
    Sadel: Henri De Revel Fletcher, fordi den er HELT fantastisk.

Bid. 3 delt trensebid, med dråbe i midten, hvorfor? fordi vi har det og han virker på det.

• #12   6. aug 2011 Rider nongen gange uden bid og nongen gange med,Nongen gange med sadel og nongen gange uden, også i dressur og hygge.Men mest med tror jeg men mest med tror jeg.

Kommentér på:
Hvilke ting?

Annonce