{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterpels????
  • #1   10. aug 2011 Prøv og læs forummet "sætter pels allerede??" smiley

  • #2   10. aug 2011 Min begyndte med det for nogle uger siden, han kom med det samme ind og stå om natten selvom vejret blev godt. Vejret har varieret sååå meget så de ikke ved hvilken pels der skal komme. Min står nu med alm. Fleecetæppe om natten og om dagen når han er ude får han regn/overgangsdækken på. Han har nu flot kort pels smiley men min er også en af de følsomme typer, der ikke tåler meget regn og blæst smiley

  • #3   10. aug 2011 Mine har også fået lidt tyk pels, men det er fordi de står på døgnfold og vejret har været så dårligt på det sidste smiley

  • #4   11. aug 2011 Mine 2 drenge, er også blevet lidt længere i pelsen, min de står på døgnfold.. Ved min plag gør det mig ikke noget, men synes det er lidt tidligt med min 3-årige hingst, men synes ikke jeg vil til at smide dækken på ham og smide ham i boks om natten, for han nyder at stå ude.

  • #5   11. aug 2011 Nogle begynder at sætte pels når der er regnvejr :o)) de smider det igen når det er varmt.

  • #6   11. aug 2011 min er også igang med at smide sin sommerpels for hun fælder helt vildt men hun står også på døgnfold


  • #7   11. aug 2011 Hun står ikke i døgn fold, da toget ligger lige op af!(-: Og hun står kun ude fra klokken 10-15/16, for der bliver det forkoldt, synes bare ikke jeg vil ligge det overgangs dækken på allerede (Som skrevet længere oppe).. Jeg har bare desværre ikke mulighed for at komme og smide dækken af og på, desværre:-( Så hun bliver nød til at stå med det indenfor, men jeg rykkede hende inden for er for en uges tid siden, så nu står hun ikke i udendørs boksene længere, men er blevet smidt ind i den store stald, og det er ikke fordi der er varmt! (Det er ca. det samme som udenfor, hun står bare ikke i træk mere)..? (-:

  • #8   11. aug 2011 Min plag fælder også. Den gamle gør ikke, men hun fryser heller ikke, det gør plagen. smiley

Kommentér på:
Vinterpels????

Annonce