{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Får i redet udendørs når det regner? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Et spørgsmål til de ryttere der ikke har mulighed for at komme indendørs: Får i redet selvom det regner eller sner? Jeg har lidt dårlig samvittighed over at blive hjemme hele tiden når det regner så meget som det gør nu, men jeg kan heller ikke rigtig komme ud og ride )-:
Findes der et "tæppe" man kan lægge under/over sadlen og hesten, som både varmer en smule OG er vandtæt?
Og som evt. er med refleks??
Håber nogle kan hjælpe smiley

/Maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får i redet udendørs når det regner?
  • #1   11. aug 2011 Okay, er de helt vandtætte? smiley Har aldrig prøvet sådan noget eller lign.

Jeg ville også gerne komme ud og ride selvom det ikke er godt vejr, synes det er super sejt at ride i næsten al slags vejr smiley

• #2   11. aug 2011 Altså jeg rider hele året udendørs smiley selvfølgelig er der perioder hvor jeg ikke får redet så meget pga. af vejret (det er især når der er is) men selvfølgelig bliverbjeg nogengange hjemme på grund af regn, det tror jeg de fleste gør smiley

• #3   11. aug 2011 jeps... jeg rider også i regn, med mindre det samtidig blæser ubehageligt meget... man kommer langt med godt regntøj.. smiley

• #4   11. aug 2011 Men hvad putter i på hestene? De går vel ikke "nøgne"? smiley

• #5   11. aug 2011 Prøver selv at tage mig sammen til at ride i regnen. Pt. er løsningen et par regnbukser og en regnslag (fordi den kan skåne sadlen for vand). Og ellers rider jeg ofte uden sadel når det regner, fordi det holder min bag varm, og det er så rart smiley

Men gør ikke noget ved hesten. De er jo designet til at kunne stå i regnvejr (medmindre de er klippet, så ville jeg nok smide noget på). Jeg plejer at tørre hende med lidt halm inden jeg lægger sadel på, eller en hun 'nøgen' smiley

• #6   11. aug 2011 jeg rider altid uaset vejret og kommer ikke noget på hesten

det handler bare om at klæde sig på efter vejret og så når der kommer is/sne smider jeg mordax i skoene så hesten kan stå fast smiley

• #8   11. aug 2011 Py han er grimt emne
    Vi skulle have trænet da vi skal starte distance på Lørdag, men men det er godt nok ikke blevet til alt det vi ville og det er bla. regnens skyld.
    Men i går tog vi da 10 km
    Men det bliver altså ikke til mere inden Lørdag
    Jeg har desværre en sadel med rugskin og den bliver godt nok våd også efter regn er holdt
    Annette

• #9   11. aug 2011 Tak for gode svar, det ser ud til det bare er mig der er en kylling ;o)

Kan man evt. beholde sadelovertrækket på sadlen (rider i isabell werth kunststof så vil gerne passe godt på den) eller glider man så rundt hele tiden? Eller kan man få noget der er lavet til sadlen i regnvejr? smiley

• Vibeke L
    Vibeke L Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #10   11. aug 2011 Tror du vil glide for meget rundt.

Det vil dog være synd, hvis udstyret er skyld i, at du ikke kommer ud at ride. Det skulle jo gerne gøre det modsatte : )

Får den skjolder af vandet?

• #11   11. aug 2011 Min Wintec (kunststof) Har ikke taget skade af lidt vand i ny og næ.(:

• #12   11. aug 2011 Nej, har ikke oplevet den får skjolder af det, men den bliver drivvåd og tørrer ikke lige med det samme. Vil helst ikke gøre den så våd så tit, da den er en temmelig dyr sadel.. smiley

Kommentér på:
Får i redet udendørs når det regner?

Annonce