{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får i redet ???
  • #1   4. jan 2010 Nej du ikk den eneste. Jeg har ikk redet i 2 måneder nu, først pga. alt det regn der kom, som gjorde banen ubruglig, derefter svendeprøve+eksamen, og så kom der lige alt den sne.
    Og jeg vil bare så gerne ud og ride!!! Men Freddy er desværre slet slet ikk sikker nok til at kunne komme ud på tur endnu, og slet ikk alene. Og han er stadig sådan at han skal helst lige i longen inden man sætter sig op på ham..

• #2   4. jan 2010 Jeg får ikke trænet mine egne heste, men på stutteriet hvor jeg arbejder har vi to heste vi får trænet.
    Vi tager dem med til vesterhavet 3 gange i ugen og træner galop intervaller.
    De har fået en mærkbar bedre kondition og arbejdsvije siden vi startet at ride der ude.

• #3   4. jan 2010 Ville ønske at jeg kunne ride... Specielt nu hvor der er sne.... ELSKER SNE...

Men er højgravid og har ikke redet i 5 mdr nu, og længes SÅ meget efter det... Men nu varer det kun et par måneder, så skal jeg nok gå igang med at indhente det forsømte hehe....

• #4   4. jan 2010 Jeg har redet dagligt lige indtil frosten kom, men så længe jorden er så hård står det desværre stille for mig... Overvejer godt nok, om man kan skridte nogle ture, men hvis jorden er ujævn, så er det jo et problem..

• #5   4. jan 2010 Kijofreg - Jeg har også fået en termodragt, lygte og reflekser smiley

Miin hest har fire sko på og jeg er meget i tvivl om, hvornår det er okay at ride ud pga sne og glat føre, så det bliver til ingenting ???

• #6   4. jan 2010 Nej, pga kulden er mine led stive og ømme, så kan ikke ride.

Men har aftalt med ejeren at jeg ringer til foråret, når det går bedre, og hører om han stadig har brug for mig smiley

• #7   4. jan 2010 Får heller ikke redet... Dels har vi ingen bane, så man kan kun ride tur, dels er hele vores indkørsel/ gårdsplads en stor skøjtebana. Vi har hakket hul i isen på vej til folden så hestene ikke glider for meget.
    Del pga jeg har termin om 5-6 uger, så syntes det er for risikabelt at ride i det her glatte føre.
    Men var da ude og ride tur først i december, inden der kom sne. *S*

• #8   4. jan 2010 Jeg får heller ikke redet meget. Men det er nu fordi jeg stadig er øm i min finger efter operation, og stadig, efter lægens ordre skal holde mig lidt i ro. Men må heldigvis snart, og så skal jeg da også ud på et par ture, inden jeg bliver for tyk pga graviditet, har termin i april.

• #9   4. jan 2010 det bliver heller ikke til meget ridning hos mig.. øv øv.. har ikke ridehus og min bane er våd og nu frussen.... og så vil min hest ikke gå i trailer så vi kommer ingen vejende... desværre...:-(

• #10   4. jan 2010 Tja... min har også stået stille i 3 uger nu pga alt det sne. hun står med 4 sko, så er umuligt at ride ud... smiley

• #11   4. jan 2010 jeg får redet en del. men jeg kan selvfølgelig også komme i hal.
    men jeg var lige ude på en lille tur i skoven idag. det var egentlig ikke så slemt som forventet. så længe det ikke er tø vejr. er jeg ikke bange for at ride en lille tur i skoven, man kan jo altid stige af, hvis man bliver urolig for førret.

• #12   4. jan 2010 Tine L
    Har din sko på?
    Jeg har kun en sneklædt ridebane, som er mega ubrugelig smiley Vejene hvor jeg bor er for små til at man kan ride på dem når der er så meget sne i rabaten...

• #13   4. jan 2010 Sabrina Søgaard *

ja på alle 4.
    jeg red også ude på vejen når der ikke var biler, på vej til skoven.

det skal lige siges jeg ikke rider tur hvis vejene er isglatte. det tør jeg ikke

• #14   4. jan 2010 vil lige høre om her er nogle fra fuglebjerg egnen. da jeg rider 2 km udenfor fuglebjerg, og rigtig gerne vil finde ridevenner her til foråret/sommer hvor jeg starter op med min hygge ridning igen.. det kunne være fedt at kunne ride ture sammen i skoven...
    jeg er 26 år, og vil gerne lære hestetossede at kende mellem 22-33 år :0) hvis her er nogle

• #15   4. jan 2010 hmm ja vi har hal ca 1,5 km væk, så når jeg ikke rider tur eller går tur med ham så er vi deroppe.. måtte dog lige hoppe over idag da jeg er syg.. meeen jeg har da redet mindre her i vinter men det har os noget med jul, travlhed osv og gøre :0)

• #16   4. jan 2010 er det jer der bor på skælskørvej smiley jeg ville ønske jeg ku komme i hal og ride, men synes bare den vej er SÅÅÅ utryg at ride på med de mange biler lastbiler og ingen rabat at ride i ... øv øv

• #17   5. jan 2010 ja jeg har heller ikke fået redet i alt for lang tid dels pga. af flytning her i hele december og først pga. alt rengvejret og derefter alt den sne jeg tør simpelhen ikke at ride udenfor når der er sne og isglatte veje

• #19   5. jan 2010 Jeg får slet ikke redet for tiden... men det skyldes nu mest, at jeg ikke rigtigt har noget at ride på i øjeblikket. Dog får jeg heller ikke trænet så meget med føllerne her i vintervejret. Det bliver mest til hygge i stalden og den slags... selv om det selvfølgelig også er en form for træning. smiley

• #20   5. jan 2010 Jeg har ikke redet i ca. 2 mdr pga sygdom, men jeg begyndte igen den 2. jan smiley Og fuck, hvor er det fedt at ride rundt i sneen og øve dressur der smiley Så forfriskende smiley

• #21   5. jan 2010 Frydenhoej*
    Hvordan bærer du dig ad med at ride i sneen ?? Går din hest uden sko ?

Åh jeg ville så gerne ride i sneen, bare tur om ikke andet, men den klumper i skoen og musse glider, der hvor det er glat.

• #22   5. jan 2010 Nej, Freja har forsko på smiley Jamen, det ved jeg ikke smiley Jeg rider bare hehe smiley

• #23   8. jan 2010 Nej er gravid, så har ikke redet siden i sommers.. Vil bare gerne ud på tur snart..

• #24   9. jan 2010 Det er somregl kun i tøsne at den klamper... Jeg har før redet forsigtigt i sne, og når klampen bliver stor nok falder den af... Sneen kan jo også klampe på folden..
    Her i den sne vi har nu, er det jo klart frost sne... der er ingen klamper på mine.. *S*

• #25   9. jan 2010 Heyy..
    Kan se at jeg heller ikke er den eneste som ikke får redet så meget igen her i vintertiden... Min hyps har simpelthan fået sig en lille vinterferie, men vi har heller ikke noget vi skal nå, så det går jo nok.. :o) Ellers håber jeg at I hygger jer derude med jeres skønne heste.. hej fra mig.. :o)

Kommentér på:
Får i redet ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce