{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smørelse af led osv.
  • #1   12. aug 2011 Jamen jeg ved ikke hvad alternativerne er, så jeg ved ikke hvad priserne er..

det er også til forebyggelse, min hest er 15 år gammel smiley

• #2   12. aug 2011 Jeg giver min hest MSM og glucosamin og har gjort i mange år efterhånden igså som forebyggende. Jeg køber det i england på hos vital-horse.

• #3   12. aug 2011 Min pony fik noget, der hedder Stride smiley

• #4   12. aug 2011 hmm ja har nok hældt det første mange tusind liter glucosamin i heste fra de trav stalde jeg har været i og efter min mening virker det ikke en skid smiley kender et stutteri hvor de gav deres heste det fra de blev født og de havde rigtig dårlige ben og en af dem brækkede endda benet to gange smiley mit råd er at hesten går så meget ude som muligt og bliver brugt hesten producere nemlig bedre selv ledvæske når den bevæger sig smiley

• #5   12. aug 2011 hingste basser: min hest går skam ude så lange som muligt, får godt foder, med de vitaminer den skal. Den er bare 15 år gammel, og har det sidste års tid ikke været redet så meget, og er lige kommet igang igen.. Så ville jeg se om det kunne snøre den lidt smiley

• #6   12. aug 2011 Hmmm...glucosamin er jo ikke en knoglebestanddel, så hvis hesten brækker benet, har det jo ikke noget med det at gøre....

Det er rigtigt, at der ikke er videnskabelige forsøg, der endegyldigt påpeger, at glucosamin og andre naturlige byggesten, kan genopbygge og reparere ødelagt brusk - MEN flere undersøgelser peger på, at stofferne har en forebyggende og vedligeholdende effekt på ledbrusk.

• #7   12. aug 2011 jeg siger også bare at det er det jeg ville smiley det er super den allerede gør det smiley min erfarring er bare at det ikke rigtig virker og det er meget dyre produkter så hvis jeg var dig ville jeg hellere bruge pengene på noget andet og så motionere hesten i stedet som du er gået igang med smiley

• #8   12. aug 2011 Masser af rolig motion er altid godt...men det behøver nu ikke være dyrt at supplere hestens kost med produkter, der kan være ganvlige for ledbrusk, hornvækst, ledvæske osv...Jeg køber i england til en meget rimelig pris...

• #9   12. aug 2011 ka det er jo bare godt hvis du har fundet et godt billigt produkt som hjælper dig men jeg siger bare min mening til emnet syntes bare at mange i dag har tildens til at fylde alle mulige ting i deres heste for at være så gode ved dem som muligt og det er ofte både dyrt og unødvendigt men håber for dig pernille du finder ud af hvad der er bedst for dig og din hest smiley

• #11   12. aug 2011 Hybenpulver

• Helle S
    Helle S Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #12   13. aug 2011 PROfessional Horse Aktive (fra LR)

Helt unik sammensætning og kan købes her i landet, uden at skulle omgåes dansk lovgivning ved at bestille fra england.

• #13   13. aug 2011 du kan købe noget der hedder Movicur. i en stor spand med 10 kg. den holder 3-4 måneder og er der alt godt i .. det er det bedste man kan få og er fra st. hippolyt. den koster 1200 kr.

Kommentér på:
Smørelse af led osv.

Annonce