{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Hjælp halt {{forumTopicSubject}}

Ohara fik for lidt over 2 måneder siden en kodeledsforvridning. Hun blev behandlet er har stået stille lige siden. Jeg ville så se hvor godt hun var gående her den ene dag og det så meget fint ud. Jeg skridtede derfor en lille tur. I foregårs løb hun rundt over i ridehuset og det så ligeledes meget fint ud. Jeg besluttede så at ride en lille tur igen i dag. Men da jeg kom ud på asfalten blev hun pludselige stok halt. Jeg skyndte mig selvfølgelig og hoppe af og trak hende så et par skridt for at se det fra jorden. Der var bare intet! Jeg hoppede op igen og så var den gal igen.. Meget mærkeligt. Det kunne jeg jo ikke ride på, så jeg trak hende ind igen. Hun var en smule hævet ved ledet. Jeg kølede det i koldt vand.
-Jeg tænker at det måske at fordi hun har stået stille i så langtid og at de ikke han "holde" til for meget vægt. Jeg vejer "kun" 64 kg, så det er ikke fordi jeg er smæld fed smiley
Jeg tænker at ringe til dyrlægen i morgen, for lige at høre hvad hun siger til det, men hvad tænker i om det??
En dame i stalden sagde at jeg skulle starte med at trække nogle ture med hende og longere hende stille og roligt. Men ang. longering, tænker jeg, at genoptræning jo skal foregå på hårdt underlag og lige ud, så det går vel ikke?

Alle gode råd, tages imod med kyshånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp halt
Kommentér på:
Hjælp halt

Annonce