{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Kanon unghest {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg ville lige dele det med jer, hvor stor en forandring min Shagya Araber hoppe har taget de sidste 2 uger. Som de fleste ved, så fik jeg hende hjem den 1. januar 2011, og hun havde ikke prøvet noget som helst, som at have sadel, gamacher osv. på, men allerede efter bare en halv månede var jeg på ryggen af hende for første gang.
Hun ville ikke gå frem, og hvis hun blev bedt om det stoppede hun brat op, og lagde en smule an til at stejle, men det blev lidt bedre, men så kom vi bare til tøjle-kontakten.
Hun ville bestemt ikke have at der var noget der rørte hende i munden, så de skulle faktisk hænge.
Men nå. Jeg lod hende stå i cirka 4 måneder uden at røre hende, selvfølgelig striglede jeg og sådan, men intet træning.
Så for en månede siden gik jeg igang med hende for alvor, og hun havde bare ændret sig helt enormt. Da vi startede kunne jeg kun skridte hende, men på kun 2 uger har hun fået en kanon balance, og vi galopere og det hele.
Nu er vi ved at træne op til stævne sidst i september, og hvis hun fortætter som nu, så bliver hun en rigtig god ridehest. Da jeg startede tænkte jeg bare nej nej nej, men hun har virkelig forandret sig, og gjort at jeg ser et lys med hende ude i fremtiden.
Men synes i skal tage et smut forbi hende, hun hedder Østergaards Amira..

Mvh
Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanon unghest
Kommentér på:
Kanon unghest

Annonce