{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i halebenet ved ridning
  • #1   13. sep 2011 I et halvt års tid ca. havde jeg meget ondt i halebenet - kunne ikke sidde nogen steder overhovedet. Og det blev værre og værre. Men så begyndte det at gå væk igen af sig selv. smiley

• #2   13. sep 2011 Jeg fik jo Wintec med Cair da jeg for ½ år siden tog et styr og fik skadet halebenet så fik Wintec som er blødere og flatseat gør at halebenet går fri. Har du været faldet af?? Og ellers kan man komme gele overtræk på sædet

• #3   13. sep 2011 jeg havde trykket mit haleben skævt ved at ride, og kunne hverken komme op af sengen eller noget som helst uden hjælp - havde en varig på 2 mdr.

• #4   13. sep 2011 Nej jeg har ikke været faldet af, det kom efter jeg havde redet lidt nedsidning hesten er stor og bred og har en gammel hård sadel - måske derfor?
    det lyder som om det er noget jeg skal døje længe med, nu efter jeg har læst jeres svar. - øv osse.
    jeg har bestilt en lammeskinds overtræk til sadlen håber det kan hjælpe lidt, når ellers butikken snøvler sig sammen og sender det.
    tak for alle svar.

• #5   13. sep 2011 Puha, det bøvler jeg også med, men synes det kommer meget an på hvilken sadel jeg rider i. Når jeg engang i mellem stadig rider en lang tur på min gamle partshest får jeg MEGA naller deromme, dengang jeg passede ham fast købte jeg min egen sadel til ham, hvilket hjalp meget, til min egen hest bestemmer jeg jo heldigvis selv :-).
    Jeg ville også prøve med et lammeskindsovertræk, ellers har jeg set et af gel, det kostede dog over 500 kr...

• #6   13. sep 2011 Fandt lige et her:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Ondt i halebenet ved ridning

Annonce