Rideskole i København {{forumTopicSubject}}
Jeg har da jeg var yngre reddet rigtig meget, både dressur og spring, men med fokus på springningen, men stoppede fordi jeg skulle på efterskole. Og som så mange andre var der ikke tid og helt så meget interesse da jeg begyndte i gymnasiet.
Men nu vil jeg virkelig gerne i gang igen, og er derfor begyndt at kigge efter et sted hvor jeg kan komme i gang igen
Jeg bor på Østerbro, så det skal gerne være et sted ikke alt for langt der fra.
Da jeg ikke selv har råd til hest, og ikke vil ud og finde en part før jeg har fået genopfrisket det hele igen (og fået en lidt bedre kondi
) skal det være et sted hvor hestene kan mere end bare at gå i røven på hinanden og hvor jeg kan lære noget nyt og udvikle mig.
Jeg har kigget lidt på Matsons i Klampenborg, men har så læst i et andet forum at de rideskole heste de har deroppe ikke er særlig gode.
Er der nogen der kender noget til Mattsons? evt. selv ridder deroppe?
Eller er der andre steder der er nogen der kan anbefale?
okt 2010
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 492
http://www.hvr-rideklub.dk/
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 244
Ellers eeeelskede jeg stedet, og alle de private rytter, men deres rideskole er bare ikke det bedste. (-:
Jeg ville anbefale Holte Rideklub, der gik jeg indtil jeg fik part, man kan vælge om man vil ride ponyer eller heste, dressur eller spring. Ja, det var en rigtig god rideskole, med dygtige lærer. (:
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
jun 2011
Følger: 72 Følgere: 63 Heste: 7 Emner: 64 Svar: 308
Jeg har dog hørt rigtig godt om Tømmerup Rideskole og Amagerlands Rideskole. Transporten er somme tider lidt drilsk, men kan sagtens lade sig gøre med lidt planlægning.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Rideskole i København