{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.035 visninger | Oprettet:

Rikke A
Rikke A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Rideskole i København {{forumTopicSubject}}

Jeg har da jeg var yngre reddet rigtig meget, både dressur og spring, men med fokus på springningen, men stoppede fordi jeg skulle på efterskole. Og som så mange andre var der ikke tid og helt så meget interesse da jeg begyndte i gymnasiet.
Men nu vil jeg virkelig gerne i gang igen, og er derfor begyndt at kigge efter et sted hvor jeg kan komme i gang igen smiley

Jeg bor på Østerbro, så det skal gerne være et sted ikke alt for langt der fra.
Da jeg ikke selv har råd til hest, og ikke vil ud og finde en part før jeg har fået genopfrisket det hele igen (og fået en lidt bedre kondi smiley ) skal det være et sted hvor hestene kan mere end bare at gå i røven på hinanden og hvor jeg kan lære noget nyt og udvikle mig.

Jeg har kigget lidt på Matsons i Klampenborg, men har så læst i et andet forum at de rideskole heste de har deroppe ikke er særlig gode.

Er der nogen der kender noget til Mattsons? evt. selv ridder deroppe?
Eller er der andre steder der er nogen der kan anbefale? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideskole i København
  • #1   24. sep 2011 Jeg rider på HVR/Hvidovre Avedøre Rideklub
    http://www.hvr-rideklub.dk/

• #2   24. sep 2011 Har gået på Mattsons, og var slet ikke glad for det. Det kan godt være det bare var min mening, men på mit hold stoppet alle efter kun få gange, for ridelæreren var ligeglad med undervisningen, og hestene var bare utrolig umulige at ride. Det er nu et styk tid siden, og jeg er blevet en meget bedre rytter, men hestene duede ikke rigtig til undervisningen.
    Ellers eeeelskede jeg stedet, og alle de private rytter, men deres rideskole er bare ikke det bedste. (-:

Jeg ville anbefale Holte Rideklub, der gik jeg indtil jeg fik part, man kan vælge om man vil ride ponyer eller heste, dressur eller spring. Ja, det var en rigtig god rideskole, med dygtige lærer. (:

• #3   24. sep 2011 Rider på HVR og har egen hest opstaldet det er et hyggeligt sted et godt sammenhold fra østerbro kan du både tage linie A og cykle 2 km og bus 65E og 22 køre til døren (5 min gang)

• #4   24. sep 2011 Jeg har gået en overgang på Islands Brygge Rideskole og kan langt fra anbefale det sted.
    Jeg har dog hørt rigtig godt om Tømmerup Rideskole og Amagerlands Rideskole. Transporten er somme tider lidt drilsk, men kan sagtens lade sig gøre med lidt planlægning.

• Rikke A
    Rikke A Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   25. sep 2011 Tror jeg må have kigget lidt nærmere på HVR. Det lyder som et godt sted, og der kommer kun gode ting frem når man googler det smiley

Kommentér på:
Rideskole i København

Annonce