{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

hvad pokker gør man {{forumTopicSubject}}

når man ikke kan blive enig med sig selv om man skal købe ny hest eller om man skal stoppe med heste.
det ligger sådan nu at jeg vil starte på en udannelse om et år nemlig landmand. skulle gerne få nogle forsikringspenge på den jeg har nu.
jeg kan låne en men nok kun til skridt og trav og den skal i fol igen og må ikke rides til sommer så. øvøv for det er jo der der er vejr til det.
Meningen var nok at få en hoppe eller vallak der ikke er så dyr og så tøffe lidt rundt på den men jeg kan også se fordelen i ved at gemme pengene til min uddannelse men ja jeg tror ikke jeg kan undvære heste og låne en er nok godt nok men det er ikke min og jeg kan ikke det jeg gerne vil med sådan en så hvad gør man??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad pokker gør man
  • #1   31. jul 2006 nej de andre der er hos mig er nogle jeg passer hverdag til vinter den røde hoppe har jeg redet men den må ikke rides mere den sorte hoppe kan jeg ride lidt men det er den der skal i fol igen. resten er ungheste jeg passer og longer i det omfang jeg har tid til.


  • #2   31. jul 2006 eg ville vente med at købe en hvis jeg var dig, også se om du kan undvære heste, hvis ikke kan du købe dig en til at tøffe lidt rundt på, og hvis du kan undervære dem, så brug dine penge på din udannelse

Kommentér på:
hvad pokker gør man

Annonce