{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staldpige job??
  • #1   5. okt 2011 Jeg fik 6500 kr for at arbejde 37 timer om ugen plus lidt ubetalt overarbejde. Jeg fik 2 timers undervisning samt opstaldning af en hest med.. og jeg var over 18 år..

på stutteri skal du ikke regne med mere end 5.000 kr for et fuldtidsjob (MANGE MANGE overarbejdstimer), hvis du evt,. også får logi, kost, opstaldning osv. oveni..

Men som du beskriver, så vil jeg nok mene 6-6500 kr. om måneden hvis ikke du får noget med oveni.

• #2   5. okt 2011 Kontakt 3F, det er dem der har rigtigt mange sager hvor staldfolk er blevet underbetalt, de har rigtig meget styr på tingene

• #3   5. okt 2011 Det er ikke sikkert et sted hvor der tilbydes staldjobs, vil ansætte dig hvis du er i en fagforening..

• #4   5. okt 2011 Jeg fik 1000 kr i ugen for arbejde morgen til sen aften, da jeg var staldpige i sommerferien... Sidste år fik jeg kun 500 kr i ugen for samme arbejde..
    Og ja, for guds skyld! Fagforening!

• #5   5. okt 2011 Sanne: Det har du fuldstændigt ret i, desværre, men i prncippet så r.... det jo egentligt ikke ens arbejdsgiver om man er medlem af en fagforening og evt. hvilken en det er.
    Men det er da bekymrende at medlemsskabet af en fagforening kan få arbejdsgiverne til ikke at ville ansætte, det tyder da bare på at der er skeletter i sakebt:)

• #6   5. okt 2011 He he, skabet, selvfølgelig:)

• #7   5. okt 2011 Jeg har arbejdet på en rideskole, hvor jeg fik 6000 om måneden, for 5 timer daglig + det løse..

Det hele endte med en sag igennem fagforeningen, da jeg kom til skade på arbejdet og blev fyret efterfølgende, og det må de jo ikke..

Som andre siger, vær medlem af en fagforening, jeg tror 3F er bedst, og det er godt at være i sikker, hvis du skulle blive snydt - hvilket mange gør (inkl. mig selv!)

Men det er et godt job, det er fedt at komme ud til hestene hver dag og får lov til at arbejde med hestene smiley

• #8   5. okt 2011 jeg får 10.000 om måneden uden kost og logi + opstaldning af to heste, og jeg arbejder 45-60 timer om ugen..
    og selv om jeg måske kan synes det er lidt så ved jeg det er en del mere end hvad andre får så jeg er tilfreds i den forstand.
    ja fagforening kan være en god idé, men igen ja så er det ikke alle der vil ansætte en, der er ikke meget liv i hestebrancen længere og det er dyrt at have folk ansatte hvis reglerne skal følges efter fagforeningerne for man kan næsten altid finde nogen der er villige til at tage sliddet uden det store, så de gider ikke bøvle med fagforeninger

• #9   5. okt 2011 jeg vil også sige kontakt din fagforening, det er dælme vigtigti ellers snyder du dig selv, for der er rigtigt mange hestefolk der underbetaler deres staldpiger.
    da jeg fik tilbudt et job hos heldstrand spurgte jeg 3f til råds, og de var mildes talt chokket over at høre at staldpiger gik til lavere løn end en polakker

• #10   5. okt 2011 Da jeg startede på stutteri omkring 1968 gav yngste mand 500 kr for at være på gården ½år, næstyngste fik 500 kr for sommeren, derefter 500 kr om måneden jeg selv der var staldmester fik 1100 kr/måned og det var for 10-15 timer om dagen fri hver anden vegend hvis vi gad at tage hjem. Heste er et utroligt dejligt dyr at arbejde med så lønnen er ikke det afgørende hvis man brænder for heste. Prøv selv at starte et stutteri og se hvor stor en løn i selv kunne skabe jer. Hvis i vil være milionære ved hesteopdræt, så skal i starte med 2 millioner så varer det ikke længe inden i kun har 1 million.

Kommentér på:
Staldpige job??

Annonce