{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn som staldpige
  • #1   10. jun 2012 Omkring 5-6000 før skat, og mindre hvis du skal ha hest med

• #2   10. jun 2012 jeg har aldrig fået mere end 4000kr, og opstaldning af en hest samt undervisning hvis jeg vill ehave det 1-2 timer om ugen. det er et lorte job med skod arbejdstider og lønnen stemmer ikke overnes med vilkårene

• #3   11. jun 2012 Der hvor jeg arbejder får jeg 7000 kr. i løn + fri kost og logi (som der også betale skat af, svarende til 3066) Kan også have en hest med gratis, har jeg dog ikke.
    Arbejder gennemsnitligt max 37 timer om ugen (tror ikke at jeg har været oppe på 37 timer i nogle uger endnu)

• #4   11. jun 2012 Jeg har arbejdet 3 steder og fik i løn

8000 e. skat
    7500 e. skat
    5000 sort
    De to steder har jeg kunne havde hest gratis med. Havde jeg dog ikke. Det ene sted skulle jeg betaler 500 kr for at havde hest stående (rideskole)

Det ene sted 8000 var inkl et "værelse - læs pulterkammer" og det var uden mad. Boede dog hjemme.
    Det andet sted 7500 var inkl værelse - og delvis kost. og gratis boks og plads på bilen til stævne og gratis smed.
    Det trejde sted var inkl. værelse og delvis kost - morgenmad og aftensmad.

• #5   11. jun 2012 Det første sted jeg var fik jeg:
    5.000 kr (før skat)
    Opstaldning af en hest
    1x dressurundervisning om ugen
    1x springundervisning om ugen
    Logi
    Halv kost (morgenmad og nogle gange aftensmad)

Det andet sted jeg var fik jeg:
    6.500 kr (før skat)
    Opstaldning af en hest
    1x dressurundervisning om ugen
    1x springundervisning om ugen
    Middagsmad

Havde jeg boet længere væk fra stedet havde jeg også fået fuld kost og logi, mod jeg hjalp med madlavning 1-2 gange om ugen..

Men det er bestemt ikke drømme betaling, og man skal regne med, hvis du skal bo der, at det er de færreste steder det er vildt godt..

• #6   11. jun 2012 Jeg få 7000 før skat
    Jeg få middagsmad
    jeg arbejder aldrig weekend med minder der er kåring eller stævne men så jeg har fri en hverdag i stedet for (:

• #7   11. jun 2012 Jeg fik 8000kr uden hest og 7000kr med hest..
    det var dog med beboelse men ingen kost eller noget blot et værelse med fælles alt..

men de job jeg har fået tilbudt har jeg max fået tilbudt omkring de 5000kr

• #8   11. jun 2012 Jeg har arbejdet flere steder jeg fik
    12000 kr før skat
    16000 kr før skat (time lønnet)
    5000 kr sort inkl. kost og logi

• #9   11. jun 2012 det sidste sted jeg arbejdede fik jeg 17000 f skat dert var fra 7-15 alle hverdage og hvis man tog med til løb var det frivilligt og så arbejdede vi hver anden lørdag til kl 12-13 stykker smiley

• #10   11. jun 2012 Jeg var i esbjerg ( min gamle Chef søger ny pige nu! )
    Jeg fik udbetalt 6000 til sidst, men startede på 4000
    Jeg boede på stedet og havde to heste med.. (egentlig kun en på papiret, men min chef kunne godt lide mig, så nummer to stod uden beregning smiley )

• #11   11. jun 2012 Men som der bliver sagt, man bliver ikke rig af at være staldpige, og man skal mange steder altså have røv i bukserne til at sige fra og eller man skal elske sit job og arbejde den selv samme røv i laser for hestene!

Jeg gjorde det sidste, jeg holdt aldrig fri, tog gerne en ekstra weekendvagt uden ekstra løn, arbejdede fra 7 morgen til 23 når chefen skulle til stævne så alt var pudset og klart, pakket, hestene striglet og flettet så alt spillede max!

Og det resulterede også i at jeg fik to lønstigninger på. 6 måneder..

Kommentér på:
Løn som staldpige

Annonce