{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

problem!! min shetlænder {{forumTopicSubject}}

hej,

jeg synes delme det er svært, men jeg står med min shetterhingst, og han savner sin kammerat, de 2 geder han går med synes han ikke er sjovt, så må han jo blive kasteret, men hvor længe går der før han må komme ind til min hoppe som går med hans kammerat..
vil rigtig gerne have han forbliver hingst.. der er ikke nogen som mangler en legekammerat til deres hingsteplag, indtil jeg har bestemt mig, han må ikke sælges, men hvis der nu var en som gerne ville have et føl fra ham, må man jo os gerne det.. jeg ved delme ikke lige hva jeg ellers stiller op med ham, min unger elsker ham, og ja ved delme ikke lige hva jeg stiller op lige nu.. får det lidt skidt med tanken om han ikke kan være sammen med sin kammerat..
nogen gode forslag..
camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem!! min shetlænder
  • #1   8. okt 2011 jeg har fået at vide at det tager 3 måneder før man kan være sikker på ikke at få en "upser"?

• #2   8. okt 2011 Jeg har også altid fået at vide, at der går 3 mdr, inden man er sikker..
    Og hvis han ikke kan/skal avlskåres, hvorfor så beholde ham som hingst??

• #3   8. okt 2011 Når hoppen ikke er hestegal kan du sagtens gå sammen

• #4   8. okt 2011 du kan jo ikke være sikker på at hopperne ikke går i brunst?

• #5   8. okt 2011 grunden til han ikke er kasteret, er fordi han har gået sammen med en hoppe, og ja der er blevet et super fint føl ud af det, så jeg synes det var lidt synd og kastere ham, og han er meget rolig af en hingst. nu går mine i løsdrift, så det med og lukke dem sammen er nok ikke så smart, fordi han vil jo løbe efter hende indtil hun gir op, eller det gjorde han hos den anden, indtil han havde været på hende op til flere gange, også gik det faktisk helt fint derefter, fordi så var de som pot og pande.. og jeg skal ikke nyde at hende den nye render ud, når hun ikke er mere tam end det hun er.. så synes måske at det bedste løsning var og kastere ham.. men synes bare han har så meget udstråling, som nok forsvinder lidt når han blir vallak, og ja han sku helst ikke blive større, fordi så har jeg da et problem, også skal han på kur næst efter.. hehe.. ej må lukke ham på folden ved siden af også i halv delen af løsdriften om natten, så står han da ved siden af dem..

• #6   8. okt 2011 Min dyrlæge sagde en måned da vores hingst blev kastereret...også en shetter hingst smiley jeg valgte dog at lukke ham sammen med min store hoppe for dels så var han noget øm bagefter og havde bestemt ikke lyst til at hoppe på noget som helst og dels så skulle der ualmindelig meget helt til hvis den skulle nå op til hullet he he...

• #7   8. okt 2011 Min har ikke ændret sig overhovedet men var nu også meget sød stille og tam inde..faktisk så rolig at mine tøser på 6 og 8 år selv kan håndtere ham

• #8   8. okt 2011 har nu hørt at en shetlænder kunne bedække en oldenborg, de finder ud af mange metoder.. hehe

• #9   8. okt 2011 han kan os nemt håndteres af mine unger på 4 og 5 år, så det ikke så meget det.. nu går han på folden lige ved siden af sammen med gåsen, så har jeg overhovedet ikke hørt ham.. så hvis det blir træls vejr en nat, så kommer han ind i løsdriften, også må jeg lige dele den op, men ja nu ser vi lige hvornår jeg kan få ham kasteret..

Kommentér på:
problem!! min shetlænder

Annonce