{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.532 visninger | Oprettet:

Arbejde (heste) i udlandet :-) {{forumTopicSubject}}

Hej piger!

Jeg afslutter STX om godt halvandet år, og derefter vil jeg gerne ud og arbejde et halvt år på et ridecenter/stutteri/stald smiley

Jeg har disse steder i tankerne: Canada - USA - England og Australien smiley

Jeg søger erfaringer, gode råd osv.
Jeg ved, at det er svært at komme ind i USA (og Canada), men at det også er der, jeg kan finde flest steder.

Så, har I været i udlandet og arbejde med heste (rytter/staldhjælp/ungmedhjælper) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde (heste) i udlandet :-)
  • #1   9. okt 2011 Jeg besvarer med glæde indlæg som disse!! Jeg er selv bosat i UK og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv!!!

Først fik jeg job som rytter til 6 Carriage Driving heste, men opdagede hurtigt, at jeg savnede dressuren. Jeg fik derfor etfantastisk job med dressur heste! Jeg arbejder for to meget dygtige ryttere, Mette og Michel Assouline, hvilket jeg er ufattelig glad for. Jeg sørger for hestene, sadler op og får undervisning på deres heste stort set hver dag!! Jeg blev meget overrasket over hvor søde menneskerne er - det havde jeg slet ikke forventet!!

Du skal være velkommen til at spørge mig hvis du har nogle spørgsmål :-)). Jeg kender sågar en ledig stilling med meget ridning (dog af trick heste, som bruges i diverse kendte film), så du kan bare spørge løs.

• #2   9. okt 2011 Det lyder rigtig godt! Hvordan fik du forbindelse til arbejdspladser uden for DK?
    Hvordan var det at få arbejdstilladelse (nu er UK vel ikke rigtig noget at snakke om mht. det?)? smiley

• #3   9. okt 2011 Du skal ikke have arbejdstilladelse i UK... Så så nemt er det smiley
    Jeg søgte rundt på nettet og fandt så forskellige Hjemmesider. www.yardandgroom.com er rigtig god - flere nye Jobs hver uge, fra mange forskellige lande. Ellers er der også www.careergrooms.com - den er også god, men de fleste kræver du har bil med samt kan køre med trailer/transporter. Mange annoncer er også oprettet i god tid og skriver måske, at de først søger fra januar 2012 eller lignende. Ellers kan jeg kun anbefale at kontakte nogen steder du synes godt om (via hjemmeside). Det gjorde jeg og var heldig at få et job! smiley

• #4   10. okt 2011 Tusind tak skal du have smiley
    Du har ikke tilfældigvis en oversigt over nogle stalde/stutterier i UK, nu hvor du er derovre? smiley

• #5   10. okt 2011 Mange af dem er at finde på de to ovennævnte adresser :-). Jeg ved dog der er et lækkert sted tæt på hvor jeg bor - de har ledige stillinger lige nu, men det har de fleste steder hvis løbende :-). 2 sec

• #6   10. okt 2011 Prøv at søg på German Dressage Horse UK - jeg ved de har en hjemmeside, men jeg kan ikke linke fra denne pc :-). Nu ved jeg ikke præcis hvad du søger, men der er rigtig mange spring-steder ligeså.

• #7   10. okt 2011 Tak skal du have smiley Mange tak for din hjælp! Jeg søger jo først fra sommeren 2013, men jeg ville gerne have nogle overvejelser nu smiley

• #8   11. okt 2011 står med samme interresse og er færdig til sommer du kan også gå ind på www.alott.dk som er et firma der er laver sådanne aftaler både til australien og USA og andre lande smiley håber det er i orden at jeg følger lidt med smiley

• #9   11. okt 2011 Tak - ja selvfølgelig smiley

• #10   11. okt 2011 Det er en god ting!! Du kan jo allerede finde forskellige steder nu, og have dem i tankerne til den tid.. De fleste søger med garanti igen til den tid :-))

Kommentér på:
Arbejde (heste) i udlandet :-)

Annonce