{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.665 visninger | Oprettet:

Melanomer (kræft) hos heste.. Efaring? {{forumTopicSubject}}

Halløj halløj! :-))

Jeg ville høre om jeres efaring med kræften melanomer hos hest?

har selv haft 2 heste med melanomer kræft.

Den ene fik Ute Lehmann da vi ankom til DK (Phønix/Long thunder).. Han blev aflivet pga. kræft som gjorde ham syg.

Min fars, fik Melanomer kræft i en tidlig alder, men lever stadig idag 15 år gammel.

Nogen lever jo længe, andre gør ikke.

Min egen krikke har muligvis kræft og får det tjekket sidst i oktober.

Nogle efaring????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melanomer (kræft) hos heste.. Efaring?
  • #2   11. okt 2011 melanomer er kræft smiley er for det meste godartet, men nogle gange ondarter .. vokser bylder/knuder inden i heste smiley

  • #3   11. okt 2011 Mistede min gamle pony pga det. Han blev dog 23. Han fik en knude ved struben som enten ville trykke på luftrøret eller spiserøret når den blev stor nok, så valgte at lade ham komme herfra med værdigheden i behold inden den nåede at blive så stor. Han havde dem dog omkring forhuden i årevis uden han havde gener af det. Han var helt hvid, og det er vist en typisk ting for hvide/skimler at få....

  • #5   11. okt 2011 Min dejlige skimmel dreng har det i ret stort omfang og er derfor blevet pensioneret. Han har rigtig mange i endetamrsåbningen, der hvor han tisser, i ganachen samt en stor knude på halsen. Han er super frisk, og går i løsdrift og nyder livet. Jeg har valgt at pensionere ham, da han ikke skal bruges til dressur osv., da han bla har et par knuder i ganachen som vil genere ham... Jeg tænker tit på hvor længe han bliver ved med at være frisk, da man jo kun kan gisne om hvor mange knuder der sidder indvendigt:,o(

  • #6   12. okt 2011 Melanomer har intet med vorter at gøre.

    Der har været mange tåde herinde om det - prøv at søge og du skal finde smiley


Kommentér på:
Melanomer (kræft) hos heste.. Efaring?

Annonce