{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Pas! igen igen {{forumTopicSubject}}

Åh hvor er det dog besværligt at få pas på ens hyggehest.

Han er registreret i DTC, så videnscentret ville ikke udstede pas på ham.
DTC kræver ejercertifikat, da han står som ejet af en flere år gammel ejer. Det certifikat har den tidligere ejer ikke.
Så skal nu til at have fat i en anden ejer via HG, fordi det nummer som står på vores kontrakt ikke findes mere.

Suk.

Ja ja, jeg ved godt at jeg sikkert burde have fixet en masse af de ting før, og så alligevel.

Makværk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas! igen igen
  • #1   12. okt 2011 ja, troede jeg bare kunne få et grønt pas på ham, men nej...

  • #2   12. okt 2011 jeg var ude for det samme for 3 år siden da jeg fik en traver som havde den fineste tavle....den havde ejeren bare smidt væk....desværre var dem jeg købte hende af heller ikke dem der stod på ejererklærigen - det var dem der havde avlet hende der stadig stod på. Men da hun jo stadig var registreret i DTC fik jeg bare tilsendt nogle nye ejerregistreringpapirer fra LH og så var den i orden.
    Nogle gange risikerer man jo at man af den ene eller den anden grund ikke kan fnde den oplyste ejer. Jeg skulle bare fremsende kopi af købsaftalen til LH og så sendte de nye ejerpapirer hvor hun stod i mit navn.


  • #3   12. okt 2011 Ja, DTC vil også gerne lave en ny til mig, men det koster mig 1000 kroner oveni de 500 for passet, og har allerede en dyrelægeregning for da han blev vaccineret og besigtiget af dyrelægen...

    Så vil bare gerne at tidligere ejer svare mig herinde, har haft fat i en anden ejer også.. puha, besværligt xD


Kommentér på:
Pas! igen igen

Annonce