277 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Forkølelse"
Forkølelse
Min hest har fået en lille forkølelse, det er ikke slemt overhovedet, virkelig en lille en. Men jeg synes alligevel gerne at jeg vil have den væk igen :-D - Nogle der har et godt råd? :-)
Min hest har fået en lille forkølelse, det er ikke slemt overhovedet, virkelig en lille en. Men jeg synes alligevel gerne at jeg vil have den væk igen :-D - Nogle der har et godt råd? :-)
Skrevet af: Trine Andersen. R.I.P Rosetta! :-( . - 10. aug 2012
forkølelse
Ohara er begyndt at blive lidt forkølet tror jeg. Hvad kan jeg gøre ved det? -Er det fordi hun er frosset eller hvad? For jeg vil gerne skridte varm og af med et tæppe, men har det også sådan, at d...
Ohara er begyndt at blive lidt forkølet tror jeg. Hvad kan jeg gøre ved det? -Er det fordi hun er frosset eller hvad? For jeg vil gerne skridte varm og af med et tæppe, men har det også sådan, at d...
Skrevet af: Cecillie Løkke . - 16. okt 2010
Forkølelse
Hej HG :) Jeg har en pony som er forkølet :/ Jeg ville bare spørge om jeg må ride på hende alligevel? Og om der er noget jeg skal give hende for at hun får det bedere ?
Hej HG :) Jeg har en pony som er forkølet :/ Jeg ville bare spørge om jeg må ride på hende alligevel? Og om der er noget jeg skal give hende for at hun får det bedere ?
Skrevet af: »•Selma og de tre guldklumper!•«<3 s - 3. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 750 kr.
- Ophængning af 3 lamper 600 kr.
- Rengøring 450 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.
aug 2009
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.105
apr 2011
Følger: 108 Følgere: 124 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 165
- Da jeg er mega forkølet!
Forkølelse