676 visninger
|
Oprettet:
Væskeansamling {{forumTopicSubject}}
den tykke er blevet sparket ude på folden i går..... opdagede så at hun havde fået en væskeansamling oppe på det ene lår på bagbenet... I går var den blød, men i dag er den helt hård, jeg kan dog rykke med den....Hun er ikke øm..........
kan jeg ride som jeg plejer også går det væk ?
mar 2007
Følger: 73 Følgere: 96 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 640
Luna blev sparket for lidt over en måned siden, og vi måtte have dyrlægen ud. Første gang fik hun en indsprøjtning og smertestillende vi skulle sprøjte ind i munden, det hjalp dog ikke. Derfor fik vi en ny dyrlæge ud, hvilket så kunne afgøre at hun også havde fået en allergisk reaktion, mod et eller andet, da hun slog ud(små sår) på væskeansamlingen, dyrlægen gav hende en ny indsprøjtning og vi fik kanyler vi skulle stikke hende med 2 gange om dagen i en uge, det har så også hjulpet
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
Min fik en kæmpe bule på baglåret efter et spark sidste år- det var det jeg gjorde efter råd fra dyrlægen men ring lige og tag en snak med dyrlægen imorgen- bare for en sikekrheds skyld.
sep 2006
Følger: 16 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 200
Men så længe hun ikke viser ønhed ved det ser jeg inge grund til at en dyrlæge skal ud, så heller ringe til dem...........
Væskeansamling