{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Væskeansamling {{forumTopicSubject}}

den tykke er blevet sparket ude på folden i går..... opdagede så at hun havde fået en væskeansamling oppe på det ene lår på bagbenet... I går var den blød, men i dag er den helt hård, jeg kan dog rykke med den....Hun er ikke øm..........

kan jeg ride som jeg plejer også går det væk ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væskeansamling
  • #1   14. okt 2011 Det er nok en rigtig god idé at få en dyrlæge ud smiley

Luna blev sparket for lidt over en måned siden, og vi måtte have dyrlægen ud. Første gang fik hun en indsprøjtning og smertestillende vi skulle sprøjte ind i munden, det hjalp dog ikke. Derfor fik vi en ny dyrlæge ud, hvilket så kunne afgøre at hun også havde fået en allergisk reaktion, mod et eller andet, da hun slog ud(små sår) på væskeansamlingen, dyrlægen gav hende en ny indsprøjtning og vi fik kanyler vi skulle stikke hende med 2 gange om dagen i en uge, det har så også hjulpet smiley

• #2   14. okt 2011 Du kan evt prøve at smøre noget varmecreme på og massere det på stedet- i tilfælde hun ikke viser tegn på ømhed. Men ellers ville jeg bare lige skridte en god lang tur de næste par dage.
    Min fik en kæmpe bule på baglåret efter et spark sidste år- det var det jeg gjorde efter råd fra dyrlægen men ring lige og tag en snak med dyrlægen imorgen- bare for en sikekrheds skyld.

• #3   14. okt 2011 ringer til drylægen i morgen... hun er ikke øm for har masseret den i dag....... Fik også rådet med små skridt ture i stalden i dag.....

Men så længe hun ikke viser ønhed ved det ser jeg inge grund til at en dyrlæge skal ud, så heller ringe til dem...........

Kommentér på:
Væskeansamling

Annonce