{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Når man bare er GLAD! :) {{forumTopicSubject}}


Jeg er simpelthen ved at sprænges af glæde i dag, og hvor er det dog længe siden jeg har haft det sådan!

Min gamle hest Tequila Sunrise blev aflivet i November sidste år, og 1 uge efter fik vi Mirell. 6 uger efter brækker Mirell benet, og står stille i 5 måneder - vi kommer igang med genoptræningen, men efter 3 uger blvier hun sparket på folden og står så stille helt til for 4 uger sidne med en skade i et led.

(Stået stille i 10 måneder!)
Men NU er hun endelig igang igen, og vi har genoptrænet i næsten 4 uger nu, og det går bare fantastisk (se evt. de nye billeder i profilen)...

Som en del af problemer har vi haft vores sadel - en mega god Albion SLK, men den ville ikke passe Mirell. Vi havde en dårlig sadelmager på, der tilpassede sadlen og sagde den lå perfekt - det gjorde den ikke, og den gav Mirell ondt i ryggen og hun blev sur hver gang vi kom med sadlen.
Så var jeg dog så heldig, at jeg her i genoptræningen har kunne låne en sadel af min veninde, der dog også selv skulle bruge den - så hver dag har vi skulle koordinere det, og det har squ været lidt bøvlet smiley

Vi har så søgt med lys og lygte efter en ny sadel (Windsor elite bom 2 er umulige at finde -.- )..

I dag har vi så haft sadelmageren ude, og han havde en splinterny Windsor Elite bom 2 som passer Mirell smiley Han tilpasser den lige 100 procent til hende, og så kan vi hente sadlen på torsdag smiley Yay!!

Og min mor, der ikke har redet i 14 måneder var oppe på Mirell i dag, og det gik bare SÅ godt! MIrell var SÅ sød, og de fandt rimeligt melodien sammen smiley !

Lige nu er jeg bare fuld af håb og er fantastisk glad smiley Endelig ser det ud til, at tingene går den rette vej lidt! smiley

Nu skal jeg så bare have solgt min Albion, men ellers er alt jo perfekt smiley

Hvad med jer? Er i også glade og positive i dag, eller sidder i og er mugne? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bare er GLAD! :)
Kommentér på:
Når man bare er GLAD! :)

Annonce