{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Endelig hjemme {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige hoppet ud af badet smiley

Lige inde var jeg kommet hjem fra stalden, hvor jeg har tilbragt de sidste 8 timer med at køre halm ind...

Og jeg er giga stolt af Looksen... Min søster skulle have ham ind for at skylle hove på ham, og så trak jeg ham, for hn skulle forbi en traktor,d er kørte med tændt halmpresse(ved ikke om i har set det, men en presser larmer og traktoren står ikke just stille)

Lukas gik lige forbi uden så megt som at kigge på den... Han skulle gå ca en meter fra smiley Så han er MEGET dygtig smiley

Vi var fem om at hente det ind smiley vi ville gerne have været flere og var oprindeligt kun 4, men fik min søster til at hjælpe... De andre er bare for dovne... to af tøserne fra stalden var der, og de spurgte ikke engang om de skulle hjælpe... så nu bliver der snakket om at reglen skal hedde at man skal køre halm ind for at måtte bruge det... Synes det er ringe at min søster som aldrig er i stalden bliver nødt til at hjælpe smiley Hun var der også 4 timer igår...

Så vi var 5 ialt... En til at køre med halmpresseren på marken, en til at kører ballerne til stalden, en til at ligge på banen, en til at hente ballerne fra tippevognen og en til at tippe ballerne af banen oppe under halmloftet...

Men selv om det var hårdt hyggede vi os smiley

Jeg kom så ud i stalden klokken halv ti(altså formiddag) så jeg kunne nå at træne lidt med Lukas inden... Og da der ville gå lidt før vi kunne komme igang kørte vi det løse halm ud til hestene..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig hjemme
Kommentér på:
Endelig hjemme

Annonce