{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  virus på balancenerven
  • #1   26. okt 2011 Åhh det havde jeg i sommers og det tog mange uger inden det var væk.
    Jeg har aldrig oplevet noget så ubehageligt, men nu er det heldigvis næsten væk, det kommer engang imellem i stresset/travle periode, men så er det kun små anfald.Min læge sagde at man at man kommer aldrig helt af med det, og man skal regne med de"små" anfald. Men ja du kommer til at ride helt normalt igen. Hvor lang tid har du haft det?

• #2   26. okt 2011 jeg havde det sidste eller forrige år, med en sprunget tromhinde som resultat også.. jeg kunne ikke ride ordenligt flere mdr efter. røg af HVER gang, hesten kunne ikke tage et skridt forkert uden at jeg strøg af... så man kan være yderst påvirket af det. dog har jeg absolut ingen problemer idag smiley

• #3   26. okt 2011 kun siden i fredags men tænker bare frem så jeg ved hvor man står ca. ridning er mit liv og er konkurrencerytter så den livsstil ville jeg jo nødig stoppe.
    anette: hvad fik dig til at sætte dig op på hesten hvis du stadig havde dårlig balance?

• #4   26. okt 2011 Hvor slemt er dit Lotte? har du også problemer når du sidder og ligger ned? Du kan mærke når du er klar til at hoppe på hesten igen, synes ikke du skal gøre ligesom anette, da det kan udvikle sig til en utrolig farlig situation.

• #5   26. okt 2011 det snurrer kun rundt når jeg går og prøver at holde balancen, men har været indlagt i to dage da jeg ikke kunne noget overhovedet og bor alene.. men nej jeg skal ikke op på nogen hest for tidligt, derfor var det også rart at vide lidt om forløb. men der er da klart forbedring men vil jo gerne snart igang igen. hvad gjorde i for at fremme processen så i kunne køre bil, arbejde og ride igen?

• #6   26. okt 2011 jeg havde holdt en pause på en uge, og det var pga. at tromhinden var sprunget at det var så galt..
    jeg ved ikke hvorfor jeg hoppede op hver gang, tror det var stædigheden om at ville igang igen, og så det at jeg ikke følte mig "fuld" når jeg gik rundt alm. efter den 1. uge. Det var kun på hesten, hvis det fx. drejede af lidt skarpt eller sådan noget.. men ja, det kunne være endt farligt, red heller ikke uden opsyn smiley

• #7   26. okt 2011 Ej hvor er det synd for dig smiley Det bedste du kan gøre for at det går hurtigere, er faktisk at holde dig i ro, selvom det er svært. Ved ikke om din læge har snakket om du kunne tage køresyge piller mod det? men det har jeg efterfølgende hørt skulle forlænge sygeperioden, ved ikke om det passer. Men ro ro og atter ro, og så kan du mærke anfaldende bliver mindre og kortere. Men jeg tror da godt du kan satse på at komme ud og ride om 2-3 uger, alt efter hvor slemme dine anfald er smiley

• #8   26. okt 2011 trine: fik søsygepiller den første dag men de hjalp ikke så dem tager jeg ikke mere. men sjovt du siger ro, for når jeg læser skal man så snart man ikke er svimmel skal man presse sig selv lidt med at udfordre balancen ved at gå og provokere sig lidt. så nu bliver jeg da usikker på hvad jeg skal.

• #9   26. okt 2011 Jeg fik at vide ro ro og atter ro og fik køre forbud en uge, men fordi jeg har hunde måtte jeg jo stadig ud og gå flere gange om dagen. Men tror du kan mærke når din krop siger stop. Jeg kunne den første uge nærmest kun side op, og derefter gik det stille og roligt frem af. Og startede på arbejde efter havanden ugen.

• #10   26. okt 2011 lotte : jeg ked af at sige det men jeg har haft det snart i over 1 år nu smiley
    jeg kan få så slemme anfald at jeg sempelhen besvimer af det smiley jeg har gode og dårlig dage smiley

men snak med din læge om det og føl nøje den henvisninger de giver.

• #11   26. okt 2011 det var da alligevel hurtigt du kom på job igen. jeg var til ørelæge igår og han vil se mig om en måned igen, men så troede jeg der ville gå min den tid og at man ikke måtte køre bil indtil. men jeg må føle mig frem for vil gerne snart kunne køre igen da jeg bor alene så har kun mig selv og er allerede ved at blive idiot at bare sidde hjemme, smil. men håber det kommer til at gå stærkt. skal til en kranio sakral terapi på fredag håber hun kan hjælpe lidt da jeg jo bruger nakken meget til at holde balancen med.

• #12   26. okt 2011 Typisk har man det fra et halvt til et helt år.. Enkelte i op til 3 år. Min svigermor tager tre søsygepiller om dagen og må ikke kører bil pga fare for svimmelhed og besvimelse. Jeg vil råde dig til at skridte mens der går en ved siden af dig til du har været symptomfri i 3 døgn.

• #13   26. okt 2011 1/2 til 1 år er selvfølgelig til det er helt væk smiley

• #14   26. okt 2011 det er dælme lang tid i siger. nu er jeg så "heldig" at jeg ikkehar en hest lige nu er faktisk ved at lede efter en og det er jo slet ikke så godt for jeg kendte min egens hests bevægelser og reaktioner men det gør jeg jo ikke på en ny jeg skal ud og prøve. så må vist se om jeg kan låne en gammel kone hest på rideskolen indtil jeg føler mig klar til at lede igen.

• #15   26. okt 2011 åhhh det er bare det mest ubehagelige at have.
    Jeg havde det for 3 år siden igennem 14 dage hvor jeg ingenting kunne. Dog begyndte jeg hurtigt at ride og arbejde efter da det kun kom ved hurtige bevægelser og hovedet nedad.
    Desværre lider jeg stadig af små anfald så snart jeg er ved at blive lidt forkølet eller lign. og så har jeg meget svært ved at orinterer mig i mørke og bliver svimmel. Men kan sagtens fungere normalt alligevel:)

• #16   27. okt 2011 jeg tænker bare det må være svært at ride når det går lidt stærkt i hjørner og ved øvelser.

Kommentér på:
virus på balancenerven

Annonce