Er SÅ glad :D {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Ville bare lige dele min glæde med jer
Var helt på bunden for bare en lille måned siden, var endda tæt på at overveje at sætte min hest til salg for jeg kunne bare IKKE finde en ordentlig opstaldning til hende, og hun havde det ad h...... til der hvor hun er. Det hele gik værre og værre med hesten og hun ligner desværre noget der er løgn nu, og jeg har ikke haft mulighed for at ride hende regelmæssigt i den måned, fordi jeg har lagt konstant syg, hesten blev syg og jeg havde lovet min mor at komme op og besøge hende for første gang i 3 mdr i efterårsferien... MEN!
Jeg har ENDELIG fundet opstaldning, et sted med ridehus og bane, dejlig stald og god foldtid, med masser af legekammerater og HØ i lange baner!
Jeg har fundet en rigtig rigtig sød part til min hest, som starter her på lørdag OG genoptræningen starter stille og roligt der også!
Sugar bliver hentet i morgen klokken halv 5, lige efter at smeden har været her og gjort hendes fusser HELT fit for fight til en ny start igen
Hun skal trimmes i næste måned for første gang, og så er målet at vi kan komme ud til en masse stævner i 2012, for vores første gik jo kanont
Se album, det var først derefter at det gik ned ad bakke og sugar fik det dårligt, pga. for lidt hø.... Kunne ikke overtale min søster til at give det NOK, fordi hun synes det var for dyrt
tro mig, jeg var ved at blive sindssyg af at se min hest have det skidt..
Nu er lyset kommet, og jeg glæder mig som et lille barn til at komme igang med det hele igen
Lige et lille glædelsesindlæg fra mig, undskyld at det blev lidt langt :o)
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 66 Svar: 639
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 504
vi har nu boet det nye sted næsten en måned, og ponyen er blomstret op, hun nyder fold tiden der er på mindst 7 timer. hun smiler nærmest når man henter hende ind. hun har fået sin arbejds glæde igen... hun elsker at lave noget, det er simpelthen grænsende til det arbejds liderlige.
så jeg forstår din glæde og ønsker dig og din skønne hyp held og lykke med det nye sted. jeg håber at i kommer til at trives
maj 2008
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Det er ikke så længe siden jeg flyttede min fjord det perfekte sted hen:-) Det giver bare SÅ meget ro indeni, at man ikke skal gå og bekymre sig om ens hest nu mangler noget:-)
maj 2008
det værste var, at jeg havde fundet DRØMMESTEDET, og jeg var helt oppe og flyve over det, for nøj hvor var der skønt, men så kom der sku en og tog pladsen foran snuden på mig
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Heste: 6 Emner: 32 Svar: 111
& held og lykke fremover fra mig:D
maj 2008
Er SÅ glad :D